Hmmm, dan misschien volgend jaar, al vind ik zowel Gent als Zuid Limburg wel een roteind rijden...
Hmmm, dan misschien volgend jaar, al vind ik zowel Gent als Zuid Limburg wel een roteind rijden...
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Het ligt er natuurlijk aan wat je als een roteind beschouwd . Gent is beter aan te rijden dan de meeste verwachten
www.niekelings.nl horsemanship op maat
Niek, is er al een cursus met Bertrand gepland in Gent? Zou je mij de info door willen sturen? Dan ga ik graag kijken.
Mera,
Nee er is nog geen datum vast gelegd. Ik ben door drukte niet betrokken bij de organisatie zelf.
houd http://www.michielmartens-legerete.com/ in de gaten. Eind april begin mei verwacht ik weer een nieuwe datum.
www.niekelings.nl horsemanship op maat
Oke, dan hou ik dat in de gaten! Dank.
Ik ben pas in Gent geweest, zonder trailer vond ik dat net te doen. Maar mét duurt nog een beetje langer... Hoeveel dagen is zo'n cursus doorgaans?
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
@Eva, misschien moeten we gewoon iets organiseren in midden-nederland
Als iets in de trant van klassieke dressuur (en dan klassiek in de zin van for the horse) in Midden-Nederland zou zijn, zou ik ook wel willen! Met paard geef ik geen garantie op wegens diverse omstandigheden, maar kijken wil ik wel graag.
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
dat klinkt als een goed plan
Voor mij pas in 2016, maar goede plannen komen nooit te vroeg
dat klinkt als een goed plan
Voor mij pas in 2016, maar goede plannen komen nooit te vroeg
mocht het in midden nederlandkomen, dan ga ik ook mee doen... denk ik, hoop ik , wil ik
2016 lijkt me prima. Ik ga er eens wat mailtjes uit gooien Ik wil met twee paarden meedoen en zo te zien hebben we al wat andere interesse en ik weet ook al wat mensen eventueel dus dat krijgen we dan vast wel vol!
Oh Niek, jouw bericht heb ik over het hoofd gezien. Voor 3 dagen is dat nog wel te overzien ja, hoewel midden Nederland wel de voorkeur heeft
de link naar Michiel Martens werkt niet , of is dat iets tijdelijks?
Bladwijzers