Hmm , ik zal hem is mailen
Hmm , ik zal hem is mailen
www.niekelings.nl horsemanship op maat
Een Parelli-bekende van mij uit Duitsland zit nu in de laatste fase van haar instructeursopleiding bij de Ecole de légérete. Het leek haar wel leuk om eens naar Nederland te komen voor een (weekend)cursus klassieke rijkunst. Dan heb je gelijk iemand die de Parelli-basis er ook goed in heeft zitten.
nice!!! zeg maar wanneer en waar
Oeh, leuk!Ik weet niet of ik dan al ver genoeg ben maar ik wil graag mijn kennis vergroten op het gebied van dressuur, dus kijken moet dan sowieso wel lukken .
note to self: change the mind, the body will follow.
Wanneer? Ergens eind vd zomer?
Waar? Bij Eef en Elske op locatie (Rijssen)?
Wat mij betreft kan het wel bij ons op locatie (afhankelijk van datum uiteraard)
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
hmmm, niet een beetje meer MIDDEN Nederland? Anders kan ik bijna net zo goed naar Belgie rijden... Hoewel jullie wel gezellig zijn natuurlijk :P
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ik heb ook wel interesse, maar Rijssen is me echt te ver.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Iemand een praktisch voorstel voor een andere locatie?
Loenen (Gelderland)?
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
IK heb ook wel interesse als het een beetje te doen is qua afstand, locatie weet ik niet helaas.
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Bij midden Nederland denk ik aan Utrecht, niet aan Rijssen eerlijk gezegd. Ik wil graag, maar Rijssen is me wat te ver rijden hoor . Bij het stamboek gebruiken ze Lunteren als locatie voor de landelijke keuringen, misschien dat iemand daar in de buurt een geschikte locatie weet?
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Misschien Nimmerdor in Leusden of Dop Heets Del in Kootwijkerbroek?
Dop Heets Del is een mooie locatie, maar de bak vind ik daar een ramp, zo verschrikkelijk zwaar. Of ze moeten daar inmiddels iets aan gedaan hebben?
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Bladwijzers