Voor vele onder jullie misschien heel vanzelfsprekend, maar ik kan het niet goed vinden. Ook niet via de zoekfunctie.
Wat is het verschil tussen de savvy club en parelli connect?
Wat vinden jullie zinvol/leerzaam/leuk?
bedankt!
Voor vele onder jullie misschien heel vanzelfsprekend, maar ik kan het niet goed vinden. Ook niet via de zoekfunctie.
Wat is het verschil tussen de savvy club en parelli connect?
Wat vinden jullie zinvol/leerzaam/leuk?
bedankt!
Parelli connect is de nieuwe savvy club die laatste bestaat volgens mij helemaal niet meer... en alle filmpjes en artikels die daarop stonden staan nu normaal gewoon op parelli connect.
Take the time it takes, so it takes less time.
beetje late reactie, maar dankjewel
Parelli Connect (meestal afgekort tot PC hier) is een megagroot parelli platform. Het omvat een interactief deel, waarbij je je eigen vorderingen bij kunt houden. Alle artikelen en filmpjes van Parelli staan er. In principe is alles er te vinden. Het heeft maar een nadeel; de zoekfunctie is niet zo goed
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
klinkt super! Dat wordt morgen een creditcard regelen
Volgens mij is het ook mogelijk om voor een jaar te betalen, dat scheelt een creditcard
dat kan ik dus echt nergens vinden, ben er al het hele weekend gefrustreerd naar aan het zoeken dus of ik ben blond of ik moet toch aan de creditcard..
Als je een mailtje naar Parelli UK (uk@parelli.com) stuurt, kunnen ze je daar vast mee helpen
Uiteindelijk ging dat geld overmaken steeds moeizamer, ik deed het in het begin ook.
Maar uiteindelijk toch maar een creditcard aangeschaft.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Die reactie snap ik niet zo goed... Je kan inderdaad meteen voor een jaar betalen, dat doe ik ook, maar dan heb je toch nog steeds een creditcard nodig!?
Eros; ik kijk even of ik het voor je kan terugvinden
- - - Updated - - -
Ik heb het gevonden. Ik neem aan dat je wel al gevonden hebt dat je gewoon naar Parelli Connect moet en daar op "get started" moet klikken? Dan krijg je een overzichtje van de verschillende soorten membership, waar inderdaad de prijzen enkel per maand bij staan. Maar als je dan gewoon begint met je gegevens in te vullen kan je daarna nog kiezen voor de optie om per jaar te betalen
Take the time it takes, so it takes less time.
Je kon eerder wel ook geld overmaken. Dan stuurde je mail naar Parelli uk en kreeg je gegevens om geld over te maken.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
bedankt voor t meedenken allemaal voor een jaar betalen had ik gevonden al, maar inderdaad nog steeds met creditcard.. Mailen had nog gekund, maar ik heb hem nu al aangevraagd dus ik laat het maar zo. Wie weet komt hij verder nog eens van pas dan..
wie kan mij helpen met het volgende
- wat is de referral code?
- wat is de security code?
Het is al gelukt dankzij eveline!
mochten er nog mensen zijn die geen lid zijn, parelli connect is geweldig ik vind het heel interessant dat er veel meer is dan wat er in de pakketten te vinden is!
Bladwijzers