Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 22 van de 22

Topic: de tandarts.....

  1. #16
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: de tandarts.....

    even een Vash updateje....hij is toch een beetje teruggevallen de laatste dagen en eet zijn bix en kuil wel goed op, maar na de bix ligt er in zijn voerbak een klein laage water en hij eet wat met zijn mond open. Poep is goed, hij is helder en fris wel wat bijterig. Denk erover om Ruygrok even te bellen om me (hopelijk) gerust te stellen....heeft iemand dit eerder meegmaakt na het verwijderen van doppen / wolfskiesjes?

  2. #17
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: de tandarts.....

    *brutale schop* (een beetje snel)
    niemand???

  3. #18
    Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    1.108

    Re: de tandarts.....

    Heeft hij niet wat wondjes in z'n mond? Waardoor hij wat met z'n mond open eet, om eventuele pijn te vermijden?
    Maar ik denk dat Rygrok je vraag graag wilt beantwoorden. Even voor de zekerheid bellen kan geen kwaad toch?

  4. #19
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: de tandarts.....

    Is ook zo, misschien nu de doppen van zijn kiezen af zijn de boel zich een beetje gaat zetten. Kan heel goed dat hij wat kleine wondjes heeft gekregen in zijn tandvlees. Morgen ga ik hem bij daglicht eens goed observeren en dan kan ik Ruygrok eens vragen. Bedankt!

  5. #20
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: de tandarts.....

    Sorry, ben weer lekker vlot
    Op de mylerclinic hebben we veel geleerd, vooral kleine weetjes die heel handig zijn. Maar voor een paard met een laaghangend rooster (en alle jonge paarden overigens) is een mylerbit zeker aan te raden! Vooral omdat het dun is en anatomisch gevormd. Misschien zou je wel een aantal bitten moeten proberen, geen idee welke precies goed zou zijn....
    @Reban: Ik heb zelf geen myler, we zijn pas net begonnen met L2 en Fenna heeft hiervoor ook nog nooit een bit ingehad. Dat doen we dus ook pas als we er echt aan toe zijn. Het is wel al helemaal zeker dat het een myler word (mits Fenna het daar mee eens is )
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  6. #21
    Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    In het noordoosten van Nederland
    Berichten
    6.118

    Re: de tandarts.....

    Bedankt Evenaar!

    Vind het echt mega jammer dat ik het gemist heb!
    Ik wil wel een Myler aanschaffen, ik rij nog steeds met hoofstel en enkelgebroken bit maar een Myler lijkt me vriendelijker/ beter dus vandaar...
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

  7. #22

    Re: de tandarts.....

    tandarts Olav komt 14 december! Nou voor mezelf die chiro nog eens afspreken!

    May the horse be with you!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •