[Coachreis 20-27 juni 2015] IK met PK in Zweden
Meer Innerlijke Kracht met PaardenKracht

In juni ga ik met een klein groepje deelnemers een week naar Zweden om paardencoaching te geven. We zijn te gast op de Sundance Ranch van Anita Teunissen. Anita is ook paardencoach en zal deze week mij assisteren. Daarnaast zorgt haar team dat het ons (en de paarden) aan niets zal ontbreken.

De hele week staat in het teken van het vergroten van je innerlijke kracht. Hierdoor zal je meer zelfvertrouwen en meer balans ervaren. Er komt meer rust en ruimte in jezelf en je leven, waardoor je het beste uit jezelf kan halen. We gaan deze week echt de diepte in, maar zullen ook veel (actief!) oefenen en natuurlijk ook genieten van de prachtige natuur in Zweden (te voet en te paard ).

De 20 paarden van de ranch leven het hele jaar in vrijheid op de vele hectare land van de ranch. Ze worden getraind volgens de principes van Parelli en de academische rijkunst (Marijke de Jong). Er zijn enorm veel verschillende rassen en horsenalities. Dus ik kijk er naar uit om met deze prachtige kudde te gaan coachen.

De inschrijving voor de reis is net geopend en we hebben nu nog een speciale lage prijs voor de mensen in ons netwerk. Er zijn meteen al een aantal aanmeldingen, dus ik wilde het ook graag hier delen om jullie ook de kans te geven om mee te gaan als je dat wat lijkt. Het werken aan jezelf is een hele mooie aanvulling op NH en zal je niet alleen voor jezelf, maar ook voor je paard veel opleveren.

Alle info over deze reis vind je hier: http://onbewuster.nl/coachreis-zweden

Coachingweek A5 flyer CVP aprilprijs klein.jpg