Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 76 tot 77 van de 77

Topic: Parelli inspiratiedag 20 Juni

Re: Parelli inspiratiedag 20 Juni

Ik was er als deelnemer. Het eerste wat me opviel was de relaxte sfeer die er de hele dag hing. Mijn pony was voor het eerst mee naar vreemd terrein, met meerdere paarden, om er vervolgens ook iets te 'moeten' doen. Mijn enige doel die dag was mijn pony op een fijne manier kennis laten maken met een nieuwe omgeving (andere mensen, andere paarden, geluid uit speakers etc.). Dat doel is in ieder geval goed geslaagd. Ik vond het jammer dat we geen feedbackformulier en/of protocol mee kregen. We hebben nu iets gedaan, maar waarom er e.e.a. op een bepaalde manier is beoordeeld, geen idee.

Ik vond de demo's persoonlijk 'niet zo mijn ding'. Vond ze van weinig toegevoegde waarde. Vond de demo waarbij werd benadrukt om je paard eerst zowel aan de binnen- als aan de buitenkant om het object heen te laten gaan wel interessant, maar wat langdradig.

Wij zijn dan ook wat eerder weggegaan. Ook om 'trailerdrukte' te voorkomen. Vond het wel leuk om een aantal van jullie te ontmoeten. Volgend jaar doe ik graag weer mee in ieder geval, hopelijk kunnen we dan wat meer laten zien.

Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    105

Re: Parelli inspiratiedag 20 Juni

Wat ik zelf wel vind ook al vond ik het een leuke dag hoor, met paard wil ik nog wel een keertje heen voor de ervaring en leuk om mee te doen.
    Maar als toeschouwer zal ik er niet meer zo snel heen gaan, ik kreeg van deze dag meer een playday gevoel dan een event(of hoe je het kan noemen) gevoel
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456

Bladwijzers

Forum Rechten