Dank, nu snap ik dat beter. En je mag dus zo hoog insteken als je zelf wilt qua auditie.
Dank, nu snap ik dat beter. En je mag dus zo hoog insteken als je zelf wilt qua auditie.
Klopt hoor Lila! Ik heb met Danny level 1 en 2 gehaald, dat was in de tijd dat je voor level 1 al wat finesse moest laten zien (o.a. zijwaarts onder het zadel). Met Beyond heb ik nog geen enkele auditie gedaan. Ik ga met hem binnenkort ook een level 4 liberty filmpje maken. Is het goed genoeg voor level 4 ben ik spekkoper, en anders wordt het maar level 3, ook goed . Wat je zelf wel of niet in het verleden hebt gehaald met welk paard is minder interessant. Alleen als je "het touwtje" (de gekleurde string als symbool hiervan) voor het betreffende level wil halen, moet je auditie hebben gedaan voor alle savvy's in dat level.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Auditie uitslag is level 3+, met een Level 3 voor flexion en verder 3+. Wissels niet ingevuld, dus deze zijn niet voldoende. Mooi. Haha, ik heb twee paarden in level 3 liberty, heb toch mooi m'n slechtste savvy ontwikkeld.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
toch mooi.
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Hoppa!!! Goed gedaan Saar!
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Mooie basis om lekker verder te bouwen
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Top toch nu op naar level 4
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Gefeliciteerd Saar! Level 3+ voor je Liberty! Ik vind het knap!!
Gefeliciteerd Saar!!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Gefeliciteerd Saar!
Gefeliciteerd Saar, je slechtste savy is gewoon level 3+ waardig
Bladwijzers