Op deze website staan twee (uitgebreide) video's van een clinicdag van Tristan Tucker: http://paardenlifestyle.com/pavo-tristan-tucker-dag-deel-1/
De video richt zich (volgens mij) op wedstrijdruiters die nog niet bekend zijn met NH. Maar ook als je al wel met NH bekend bent is het leuk om te zien. Persoonlijk denk ik dat het een hele goede manier is om NH bekend te maken in de paardensport. Ik hoop dat hierdoor veel meer mensen op een meer paardvriendelijke manier gaan trainen. Dus ook een goede video om te delen met je niet-nh-paardenvrienden
In de video's werkt Tristan met 4 paarden. De eerste drie zijn nieuw voor hem, deze paarden zijn allemaal te gespannen, maar met verschillende oorzaken. Een heeft een fysieke oorzaak, een ander heeft een trauma van het inrijden en de laatste is een RBi-bommetje. Het vierde paard traint hij al langer. Dit is een LBi waarmee hij laat zien hoe hij deze gemotiveerd krijgt om zijn lichaam te gaan gebruiken.
Waarschuwing: je moet wel even door de reclames en sponsoring van Pavo heenkijken
Bladwijzers