Dankjewel Marlies! Wie weet!
Dankjewel Marlies! Wie weet!
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Leuk dat er amino voor is!
Ik heb vandaag igg al getraind. 40 km Airborne. Kom maar op met die tocht!
Ah, dan ben je langs ons huis gekomen! Had wel te doen met de lopers vandaag, wat een plensbuien!
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Leuk een wandel trektocht! Ik wil ook mee
Wat een leuk idee! Zelf rijd ik (veel) liever dan dat ik wandel, maar als ik kan maak ik graag een onderweg-lunch voor jullie of rijd ik wat spullen heen en weer
Als je het leuk vind ben je ook een dagje welkom hier in het bos . Karma en ik staan in Maartensdijk/Hollandsche Rading, net boven Utrecht.
Overnachten is misschien wat lastig, maar wellicht is deze afstand te doen voor een dagje?
ps, twee jaar geleden heb ik een (wandel)trektocht gedaan van Renkum (Mariahoeve)-Otterloo (leuke B&B met paarden id tuin) - door de Hoge Veluwe naar Hoenderloo (overnacht op soort van manege, paarden in loopstallen) - door de Hoge Veluwe naar Arnhem (overnacht Mansoer) - Renkum. Was een leuke en mooie ronde, zeker aan te raden!
Oh, superleuk! En Susan, stoer dat je de 40 km gelopen hebt! Ik heb de 25 gelopen gisteren. Was ook echt genoeg met die gekneusde spier :-p
De route van Ebby klinkt ook supergoed! Ik denk wel dat het meer een voorjaarsdingetje is, zeker als we in de yurt enzo gaan slapen Maar dan kunnen we wel nog ff oefenen met vreemde paarden :-p
Bladwijzers