Die ga ik onthouden!
Die ga ik onthouden!
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Waar kocht jij het Rianne., wellicht is het iets voor sophie.
Ik bestelde het bij pit-pit.com.
Ik geef het nu ook al een tijdje aan mijn beide jongens met artrose, maar merk weinig verschil.
Had natuurlijk wel gelijk enthousiast 2.5kg gekocht, dus ga er nog maar eventjes mee door (zelf krijg ik die hoeveelheid niet zo snel op door de curry :P )
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Klopt het dat je het in olie moet oplossen , en er wat zwarte peper door moet mengen ? Dat het anders niet werkt ?
Vind dat redelijk onhandig want de kurkuma zakt altijd helemaal naar onder in de fles , en je moet best lang schudden voordat het weer goed gemengd is .
Las inderdaad dat zwarte peper de opname vele malen verbetert. Ik weet niet of je het met olie moet mengen, zou me kunnen voorstellen dat je theelepeltjes poeder over bv brokjes (geweekt) kunt doen.
Idd wel met zwarte peper voor goede opname, niet specifiek met olie voor zover ik weet.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Idd met peper en olie/vet , beide om de opname van de werkzame stof in kurkuma, curcumine, te verbeteren. Maar volgens mij hoor je de pasta te maken door het te verhitten toch ? Dan heb je ook niet het probleem dat de kurkuma naar beneden zakt, denk ik ?!
Had (heb) het een paar weken geleden gekocht, maar hij eet het niet. Begonnen met het aanbevolen schepje. Daarna getest met minder en afgewisseld met zonder. Als het erin zit eet hij zijn bak niet. Vandaag, na twee weken van zonder weer geprobeerd met een mespuntje...."bedankt maar ik bedank" sprak hij. Kortom: probeer het eerst even van iemand of koop een klein flesje bij de Appie voor je een emmertje aanschaft...Het heeft een uitgesproken smaak.
En als je dan een halve theelepel met kurkuma dan in een stukje uitgeholde appel doet en dan geeft?
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Bladwijzers