Oh leuk Jorunn, dan zie ik je woensdagochtend! Blijf je in de buurt van de cursuslocatie slapen? Ik zal kijken voor een verslagje Wendela, is inderdaad wel zo leuk.
Oh leuk Jorunn, dan zie ik je woensdagochtend! Blijf je in de buurt van de cursuslocatie slapen? Ik zal kijken voor een verslagje Wendela, is inderdaad wel zo leuk.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Hier ook niet haalbaar, kijk ook uit naar verslagje!
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Ik schrijf waarschijnlijk ook wel een verslag en wil dat zeker met jullie delen! Ik vind het altijd wel handig om een soort van extern geheugen te maken voor mezelf...
Take the time it takes, so it takes less time.
Ik heb nog 1 plekje vrij in de auto.
Ik vertrek vrijdag rond 14.30 vanuit Ede en rijd via Utrecht om daar ook mensen op te pikken. Dan hebben we nog ruim de tijd rustig naar Belgie te rijden en onderweg of daar wat te eten.
Is er iemand die mee wil rijden? Stuur me dan even een pbtje, dan spreken we wat af.
Yo-rien, houd er wel rekening mee dat je met die planning pontificaal in de file zal rijden rond Antwerpen.
www.niekelings.nl horsemanship op maat
Misschien interessant om te weten dat je ook ter plaatse iets kan eten? In het cafetaria kan je eten krijgen en er zal ook een frietkot zijn.
Verder wil ik gewoon even kwijt dat de Masterclass met Linda echt geniaal is!!!
Take the time it takes, so it takes less time.
Oh tnx Niek, daar had ik idd niet aan gedacht.... En jeetje, die files rond Antwerpen kan ik me nog wel herinneren van de familiebezoekjes in Zeeuws Vlaanderen.... :-/
Zal dan iig op locatie eten worden. En misschien nog maar een half uurtje eerder weg....
Veel plezier Jorien, wil graag mee maar helaas andere activiteiten. Hoor en lees graag je ervaringen
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Jorien, ik zou nog wat meer dan een halfuurtje eerder vertrekken
Op vrijdag begint het fileleed rond Antwerpen meestal al rond 15u.
Mijn advies: vertrek lekker vroeg en spendeer je uurtjes die je te vroeg bent in mooi en gezellig Gent
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Dat was eerst ook het plan. Maar helaas gaat dat echt niet lukken. We komen er vast wel
Hoi, Gezellig om vanavond nog wat bekenden tegen te komen!
Wij kunnen ook pas om 3 uur weg vanuit Utrecht, dus hopen dat we het gaan halen..
Nog tips van de belgen onder ons of er ook een alternatieve (minder drukke) route is?
note to self: change the mind, the body will follow.
WendyJJ, Ed, stalgenootje en ik gaan ook. Heb er zin in, minder in de kou alleen.... Zie veel 'neem dekens en dikke truien mee' berichtjes.
Ach zij hebben een helikopter parkeerplaats, equiday een verwarmde tribune... Verschil moet er zijn wahahaha
O, wij kunnen ook pas om 15 uur vertrekken dus see you all in THE file😫
Hier totaal geen file gehad.. Dus we waren er al om vijf uur, haha.
Helaas waren de Belgen die we als eerst spraken niet zo gastvrij.. Dus konden nog geen hapje eten.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Bladwijzers