Leuk Roos!
En Eva's idee vind ik ook erg origineel!
Leuk Roos!
En Eva's idee vind ik ook erg origineel!
Nieuwe sneakpeek?
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ohh, nieuwe sneak peek.... dat liet ff op zich wachten :P
We kunnen bíjna bekend maken wat de nieuwe Challenge wordt op EquiDay! Het was even spannend, want 1 van de enthousiastelingen kon vanwege een vakantie helaas tóch niet. Maar we hebben hiervoor nu 3 instructeurs bereid gevonden om mee te werken aan deze challenge. Volgende week meer. Dan gaan we ook deelnemers zoeken (al is het niet echt iets voor forumleden, want die hebben vaak deze 'challenge' al meegemaakt )
Om het onszelf niet te makkelijk te maken (en de bezoekers ook niet ) hebben we dit jaar TWEE lezinglokalen, met echt heel uiteenlopende onderwerpen.
En of dat niet genoeg was, hebben we ook een stukje buitenterrein erbij kunnen claimen, waar we 2 round pens vullen met workshops en 'rustige' demo's (zoals coaching, waarvoor het in de grote hal vaak te rumoerig is). 1 Roundpen is speciaal gereserveerd voor KINDERworkshops! De hele dag korte lesjes voor kleine groepen kinderen, op allerlei vlakken: paardentaal voor kids, veilig met je pony wandelen, een stukje 'horse boy methode' en nog meer leuks
Genoeg sneak-peek zo?
Klinkt allemaal erg leuk Evi!
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Wordt weer een leuke EquiDay!!
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Waaaah, klinkt supergaaf!
Ik ben dit jaar hopelijk zeker van de partij als mijn lijf het redt, programma en sneakpeaks klinken super!!
Ik ben benieuwd, uiteraard komen mijn vriendin en ik weer
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Klinkt gaaf! Ik ben er zeker weer bij! Misschien wel als vrijwilliger, maar meestal moet ik al demo's missen omdat ik niet kan kiezen, dus daar denk ik nog even over na!
Ik heb zo mijn vermoeden wat betreft de challenge.. Ben benieuwd of het is wat ik denk dat het is..
Zou leuk zijn als je als vrijwilliger komt, Zoë. Als je een voorkeur opgeeft voor ringmeester of ringhulp, dan kun je in elk geval een halve dag álle demo's in 'jouw' ring zien
Vraag maar aan Marloes (Loesjevos) hoe leuk dat is
O...heb er nu alweer zin in!
Klinkt weer goed! Echt jammer dat ik er niet bij kan zijn.
Ik heb er ook al zin in. Erg leuk dat er een roundpen met kinderworkshops komt.
Wat leuk dat er meer dingen voor kinderen komen!
Over artikelen schrijven voor je Equiday magazine.
Marjan Tulp van www.paardvisie.nl schrijft hele leuke en goede artikelen, ik zal haar wel tippen.
Tevens heb ik stalgenoten www.mesttest.com die misschien ook wel een leerzaam artikel kunnen schrijven, ik zal hun ook tippen. Kunnen jullie weer kijken of jullie dat voor je blad willen.
Dit jaar ga ik er weer bij zijn, leuk!
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
Marjan Tulp is toch ook hoofdredacteur van Bit geweest?
Ook dit jaar heb ik er weer zin in. Zo leuk om het elk jaar weer mee te maken.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Bladwijzers