Vraagje: Murkje krijgt geen korting op haar kinderkaartje met die code, klopt dat? Ze heeft wel een aparte account aangemaakt...
Ik heb m'n kaartje iig besteld, wij maken er een leuk weekend van!
Vraagje: Murkje krijgt geen korting op haar kinderkaartje met die code, klopt dat? Ze heeft wel een aparte account aangemaakt...
Ik heb m'n kaartje iig besteld, wij maken er een leuk weekend van!
Van achter kijk je de koe in z'n kont
Fantastisch programma, San en Evi, mijn complimenten voor alles wat jullie elke keer weer weten te bereiken
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ik heb er ook enorm veel zin in! Dit jaar niet als vrijwilliger maar actief met een lezing en workshop. Beetje eng maar vooral ook heel erg coool Daarnaast hoop ik genoeg tijd te hebben om te genieten van het fantastische programma! Heb er weer onwijs veel zin in!
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Ow....ik hoop dat ik toch een aantal demo's kan bekijken. ...zo'n gaaf programma! !!!
Kaartje in de pocket
Zin in! (en bedankt voor de korting!!)
Programma ziet er top uit.
Gekwalificeerd NH instructeur. Hulp/les? Stuur even een pb of kijk op FB.
"Nosey Horsemanship" omdat je samenwerken niet alleen kan doen!
Wauw, wat een keuze! We zijn druk doende alles in elkaar te schuiven, valt nog niet mee. Ik heb maar een excel sheet gemaakt om het overzicht te behouden. Dochter is bang dat we niet genoeg tijd gaan hebben om te shoppen...
Vraagje: wij komen met de camper om er meteen 's ochtends te kunnen zijn. Kunnen we daar op het terrein staan (hebben verder niets nodig) of is dat een onmogelijkheid? Als jullie nog hulp nodig hebben vrijdag... we kunnen altijd zorgen dat we nog wat eerder komen!
Oh ja... wij willen ook wel zo'n mooi bandje natuurlijk
Laatst gewijzigd door Plurkje; 22-03-16 om 10:19.
Van achter kijk je de koe in z'n kont
Jaaa echt weer een super gaaf programma dit jaar!
Ik ben er ook bij! Ben zo blij dat het lukt om te gaan (was nog even spannend ivm mijn zwangerschap). En ik neem héél veel collega's mee. Ik heb super veel hulp in de stand van het Centrum voor Paardencoaching, een van mijn collega's geeft een lezing, we verzorgen in totaal 3 workshops en we mogen met twee super schattige IJslanders werken. Kortom, heel veel zin in!
Jeej, IJslanders!!! Ik kom kijken Wendela
Kaartjes besteld! En hier wordt het ook puzzelen en combineren
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
gaaf! Ik ben benieuwd wat ik naast mijn ringmeester taak allemaal ga meekrijgen. Heb er zin in!
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Ooh, wat een leuk programma! Ik heb er echt al zin in!
Bladwijzers