Hij was weer fijn
Dank meiden voor de organisatie en gezelligheid.
Hij was weer fijn
Dank meiden voor de organisatie en gezelligheid.
Ik vond het ook weer een hele geslaagde editie!
note to self: change the mind, the body will follow.
Leuk om te lezen dat er zoveel mensen een leuke dag gehad hebben!
Dankjewel, dat jullie er mede aan bijgedragen hebben dat EquiDay zo'n gezellig sfeertje heeft!!
Hoewel het behoorlijk zwaar was, de hele laatste week eigenlijk, kijk ik met een enorm tevreden gevoel terug op EquiDay en durf ik nu al te zeggen: óp naar 8 oktober
@Cora: een dagje ons-kent-ons is ook zeker leuk, toch heb ik het gevoel dat ik op deze EquiDay juist éxtra veel oude bekenden weer (eventjes) gezien heb.
Ik heb weer erg genoten, bedankt voor de goede organisatie!
Ik vond het ook super leuk en heel gezellig! Ik heb wel veel forumleden gezien, maar als ik hier zo lees dan heb ik er toch ook veel gemist.... Blijkbaar toch veel mensen misgelopen en anderen waarschijnlijk gewoon niet herkend
Ondanks dat er zo veel bezoekers waren vond ik het deze keer minder "vol". Ik denk doordat het buitenterrein ook open was en elke hal zijn eigen ingang had. Er waren minder files in de hallen
De doorgang in hal 2 was deze keer ook perfect, geen stands dus geen nauwe doorgang. De opzet was gewoon goed. Enige storende vond ik de slecht functionerende headsets in het begin in hal 1, maar dat werd gelukkig opgelost. Misschien dat de doorgang langs de ring in hal 3 wat smal was tussen ring en kraampjes, maar dat komt voornamelijk omdat veel mensen in zo'n doorgang gaan staan kletsen.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ik was er dan wel niet de hele dag en heb maar weinig mensen gezien en gesproken, maar wat fijn er eindelijk weer bij te zijn!
Vond het allemaal keigoed opgezet!
Het was fijn en goed, maar met een overvol programma wat soms wisselend was van niveau. Sommige mensen zou ik veel langer willen zien, zoals Anne Muller en Niek Elings. Sommige demo's duren met te lang, maar volgens mij is dat ook heel persoonlijk.
De loop routes waren top zo, het mooie weer maakte dat het minder vol voelde.
In het programma overzicht had ik ook graag het hele programma op een pagina willen hebben.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ik ben benieuwd naar 8 oktober. Hopelijk kan ik er dan wel bij zijn.
Het was een fijne dag, naar mijn idee liep alles gesmeerd en ik heb niks van stress gemerkt bij organisatie en/of vrijwilligers, als die er al was. Er was zoveel te zien en ik heb helaas bijna niks meegekregen, maarja, dat is eigen keus Of Facebook heb ik het al gezegd, maar doe het hier nog een keer, deze Equiday was echt een van de beste! Ondanks het onwijs hoge aantal bezoekers bleef het gezellig en ontspannen (behalve als je even snel naar de wc wilde).
Ik ben net als Mera erg benieuwd naar 8 oktober!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Tip voor de volgende keer: neem het herentoilet!
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
hahaha, die was ook vol als ik moest... Ik ging voor het invalidentoilet, daar heb ik wel 3x geluk gehad! Maar dan moest ik wel altijd naar hal 3 en dat was soms wat onhandig...
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Equiday was fijn!
Heel erg leuk waren ook de kinder-dingen. De drie kleine meiden die mee waren hebben genoten. Veel mensen gezien en gesproken, en sommigen totaal gemist helaas.
Toen we naar huis gingen en de provinciale weg bijna op wilden draaien, was helaas mijn achterligger schijnbaar nog zo onder de indruk van de hele dag, dat hij vol mijn kofferbak inreed. Was dat toevallig een forumlid? Ik ben het vergeten te vragen bij het invullen van alle papieren.
Started!
Ik zag ook een auto met zijn neus in de sloot staan op het parkeerterrein, die sloot was echt niet goed aangegeven, je hebt de indruk dat je door kunt rijden naar de verharde weg achteraan het parkeerterrein en dan ligt die lage sloot er nog tussen. Dat de KNHS nou niet even een rood-wit lintje spant langs die slootkant.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Oh wat balen Bea!
En auto in de sloot klinkt ook niet goed.
Ik heb ook een leuke dag gehad. Leuke dingen gezien, gezellige mensen gesproken. Gewoon heel fijn.
Evi, komt er een link naar de enquête? Want ik heb mn kaartje niet zelf gekocht En ik wil nog wel wat feedback geven wat niet perse hier hoeft.
Bladwijzers