Jaaa! Silke! Daar ben ik benieuwd naar. Ideetje voor het magazine, Er zijn tegenwoordig zoveel verschillende nh methodes. Is een soort nh methode encyclopedie een idee. Dus methodes op alfabet met een kort uitlegje erbij?
Jaaa! Silke! Daar ben ik benieuwd naar. Ideetje voor het magazine, Er zijn tegenwoordig zoveel verschillende nh methodes. Is een soort nh methode encyclopedie een idee. Dus methodes op alfabet met een kort uitlegje erbij?
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
Klinkt super allemaal! Zo blij dat we nu dichterbij wonen Wel weer jammer dat ik dan nu geen paardje meer heb om mee te nemen, maar dat komt hopelijk in de toekomst wel weer. Ben ook echt benieuwd naar Silke!
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Wat een super leuke dingen zie ik voorbij komen! Durf alleen nu al met zekerheid te zeggen dat ik niet kan Had Silke wel heeel graag willen zien!
Ja wij (Bob ik en onze verzorgpenny Lotte) komen ook! Bob staat in zijn standje en wij huppelen lekker de hele dag rond.
Owja vorig jaar was ik er ook en ik had later het idee dat er buiten ook wat te doen was, zo werd er gefluisterd in de gangen maar dat was me helemaal niet duidelijk en dus meerdere niet. Ik lees nu dat er weer buiten activiteiten zijn misschien een keer of meerdere laten omroepen of duidelijker aangeven ergens?
Vorige keer waren er geen buiten-activiteiten van EquiDay, wel was er op het buitenterrein een springwedstrijd, waar wij last van hadden :P (doordat de wedstrijdruiters door onze afscheidingen heen liepen, waar publiek juist niet langs mocht)
Dit jaar kom je binnen via het buitenterrein, dus is het gelijk duidelijk dat daar iets van EquiDay te doen is
Ik kom dit jaar ook samen met mijn bijrijder en misschien dat ik nog wat dames mee vis (als ze zin hebben)
... is er dit jaar ook weer een forumkortingsactie..? :- )
*** you can't do it without doing it ***
Zonder paard kun je meedoen aan verschillende workshops hoor. Zoals de carrotgame van Clickercoach Conrad, en een workshops op lichaamstaal, van Charlotte Reinders. Ook proberen we te regelen dat je bijenballen kunt maken, om je omgeving bijvriendelijker te maken. Dus handen uit de mouwen, haha.
We hebben het showprogramma inmiddels eigenlijk zo goed als ingepland. Het wordt echt elk jaar meer, haha.
Dit jaar 3 showpistes in de hallen, 1 longeerring met demo's en workshops, 1 longeerring met kinderworkshops en 2 lezinglokalen! Dat wordt keuze-stress.
Ik heb er zin in, ik kom samen met Carwyn
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ohh, goed dat je het zegt.
Zou wel een beetje krom zijn als we KNHS leden korting geven en onze eigen forumleden niet
Zal morgen een code instellen hiervoor
Wie bedenkt een leuke code?
Oh bijenballen, ook leuk! Oh, Sandra? Pluis vraagt of Mo mee komt. Wij komen sowieso, maar dan kan ik haar vast voorbereiden...
Heb er zin in!
edit: nog vergeten een mooie code neer te zetten... hm, denk, kraak... wat dacht je van datwiljetochnietmissenalsforumlid2016 ?
Van achter kijk je de koe in z'n kont
haha die code ben ik helemaal voor :- ))
*** you can't do it without doing it ***
De kortingsbon is aangemaakt
Heb de code toch iets ingekort. NHforum is het geworden.
Let op: je moet wel vóór het bestellen even inloggen (een account aanmaken) en de code werkt 1x per persoon/account.
We hebben nog een doosje stoffen NH forum polsbandjes over (festival bandjes met zo'n metalen sluiting), deze zou ik graag uitdelen, maar bij de ingang én bij de EquiPlay stand is het hier meestal te druk voor. Iemand een idee? Is er überhaupt nog animo voor?
Bladwijzers