Oh die heb ik ook nog volgens mij. Dan doe ik die van te voren om!
Oh die heb ik ook nog volgens mij. Dan doe ik die van te voren om!
ja kaartje besteld!!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Besteld!
die bandjes, Ja leuk, altijd herkenbaar en mooi aandenken!
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Ik ga straks ook een kaartje bestellen. Ik ben KNHS-lid, maar heb eigenlijk nergens een kortingscode kunnen ontdekken, wie weet waar ik die kan vinden?
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
KNHS kon het niet meer in de paard & sport zetten, dus die staat nu onder mijnKNHS als je inlogt, over ledenvoordeel. Geloof dat ze dit ook nog op facebook zouden aankondigen.
Ah, vandaar! Ik heb dat hele blad van voor tot achter doorgeplozen gisteren
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ja, jammer dat ze het blad nu door een andere partij laten maken. Geen ruimte meer voor leuke ledenacties zoals korting op EquiDay...
Ik heb een kaartje besteld en via overschrijving betaald
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Leuk dat je erbij bent, Fiona!!
We hebben afgelopen week een leuke win-actie uitgedacht voor EquiDay. Iedereen die een ticket in de voorverkoop koopt (of al heeft gekocht) kan gratis meedoen aan de verloting. In totaal is er voor meer dan 1500 euro aan prijzen beschikbaar gesteld door de standhouders! Met een waanzinnig gave hoofdprijs (die ik zelf ook wel héél graag zou willen winnen, maar helaas.... )
Meer info over deze actie volgt nog
Wow gaaf!!
Ik kom samen met Willeke, die heeft hier ook even meegeschreven. Lynn wil dolgraag mee (verzorgster die nu net haar eigen paardje gekocht heeft), maar ze is net dan 4jaar samen en vreest dat haar vriend dat niet ziet zitten.
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Mijn dochter van zes wil erg graag mee.
Ik wil graag de hele dag.
Mmm... Hoe leuk gaat ze dat vinden? (verwacht ik hier geen antwoord op hoor. )
Komt er een tijdspad op de site, zodat ik de dag redelijk kan plannen?
Ze wil graag naar een aantal kinderworkshops.
Started!
Het programma is bijna klaar, ik heb helaas al een paar dagen geen tijd om de site bij te werken
De kinderworkshops zijn de hele dag: alle workshops van de ochtend worden in de middag herhaald.
Er is trouwens beperkt plek bij de kinderworkshops, dus als jullie wel samen gaan, beter gelijk vroeg in de ochtend en Hasse direct aanmelden en haar evt in de middag laten ophalen door papa.
Hè hè, het hele programma staat online!
http://equiday.nl/programma.php
Demo's, workshops en lezingen, er is zoveel te kiezen!
Het 'blokkenschema' waarin alles naast elkaar staat volgt nog. In dat schema kun je makkelijker zien welke onderdelen tegelijk vallen, dat helpt hopelijk bij de keuze.
Bij de lezingen ontbreken nog enkele beschrijvingen, maar de rest is nu compleet
Volgende EquiDay gaat een groot deel van het html-programmeren hopelijk automatisch *kijkt Onno lief aan om script te bouwen*
Leuk programma Eveline, nu kom ik zeker .
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Bladwijzers