Het is echt heerlijk zo snel als het forum nu is, bedankt Eveline en Onno voor alle moeite!!
Het is echt heerlijk zo snel als het forum nu is, bedankt Eveline en Onno voor alle moeite!!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
dank je wel onno, het gaat nu inderdaad weer goed. alleen krijg ik nu de geplaatste foto's ook onderaan het bericht als 'extra' te zien, wat naar mijn idee verder geen functie heeft :- )
*** you can't do it without doing it ***
Wat lief dat jullie vrijwillig wat willen bijdragen aan het forum
Voor mij is het al heel wat waard dat jullie ervan genieten en er ook weer meer gepost wordt.
Als jullie toch willen doneren, zou ik daarvan Onno graag een bedankje willen geven voor al zijn werk (ssssttt, niet meelezen, Onno ) Hij heeft altijd wel bepaalde wensen aan computeronderdelen
Een vrijwillige bijdrage daarvoor mag naar mijn Paypal: callippo+dld@gmail.com of naar mijn IBAN: NL21 INGB 0007 0524 15 tnv. E M Asjes
PayPal zegt dat het geen geldig e-mail adres is?
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Gelukt! Ik denk dat ik een spatie mee gekopieerd had of iets dergelijks
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Goed idee Evi! Ik ga er dit weekend aan denken geld over te maken
Dank jullie wel voor het forum over te hevelen. Het werkt perfect nu, foto's terug zichtbaar in het topic. Happy hier!
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Grote dank aan iedereen die gedoneerd heeft!!!
Ik zie dat, niet alleen bij mij, alle geplaatste foto's nog een extra als thumbnails erbij komen. Kan ik die ook op de een of andere manier verwijderen?
Happiness is not a destination, it is the road to travel
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
... ik kan geen foto's meer plaatsen?
eentje is gelukt, daarna kan ik wel kiezen en doet ie of ie bezig is, maar dan zie ik niks verschijnen. ook niet slechts als thumpnail..?!
EDIT: opgelost!
ik kom er nu achter dat het aan de bestandsgrootte ligt! kennelijk kunnen we nu alleen minder grote bestanden plaatsen? misschien ook handig om te weten voor andere mensen die hier nog tegenaan gaan lopen :- )
Laatst gewijzigd door judith7; 13-02-16 om 23:17.
*** you can't do it without doing it ***
Het forum is ongelofelijk snel, heerlijk vind ik dat!!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Heerlijk snel forum
kan ik zelf iets doen aan het feit dat alle foto's dubbel in het topic staan? Of ligt dit aan de instellingen?
Bladwijzers