Ik wilde net zeggen dat ik de maandag toch niet red. Mogelijk best een goed plan! Als ik toevallig bij jullie nieuwe datum in de buurt ook naar Drenthe moet met Levi, dan neem ik hem gewoon ook mee naar de playday
Ik wilde net zeggen dat ik de maandag toch niet red. Mogelijk best een goed plan! Als ik toevallig bij jullie nieuwe datum in de buurt ook naar Drenthe moet met Levi, dan neem ik hem gewoon ook mee naar de playday
Ah, dat is jammer. Ik was net aan het overwegen of ik toch met paard zou komen, als ik Anna kan overhalen om ook mee te gaan. Maar aan de andere kant: mijn deelname was toch onzeker en mijn route naar Rijssen is momenteel een stúk langer nu de hoofdweg langs mijn huis afgesloten is.
Op een andere dag zou ik heel graag komen! En kan ik zelfs kijken of Vinur mee kan :-D
Prima, komen we een andere keer....goh, wat zal ik dán eens gaan doen, maandag....
Happiness is not a destination, it is the road to travel
Hoop dat ik dan de volgende keer ook kan!!!!
Dan om ik bij de volgende gelegenheid waarschijnlijk ook wel met Bay.
Komt mij wel goed uit dat die verzet wordt, de 16e kon ik niet. Hopelijk een volgende datum wel. Erg veel zin in weer eens een playday!
Surrender to fun!
Bladwijzers