1,5 week terug was ik bijna bij de geboorte van het prachtige veulentje Fonke bij mijn vriendin en toen maakte ik hoef foto,s, en vandaag weer nieuwe foto,s gemaakt. Bijzonder mooi ! In de toekomst volgen meer foto,s
Met de hele familie
1,5 week terug was ik bijna bij de geboorte van het prachtige veulentje Fonke bij mijn vriendin en toen maakte ik hoef foto,s, en vandaag weer nieuwe foto,s gemaakt. Bijzonder mooi ! In de toekomst volgen meer foto,s
Met de hele familie
Mooi, die babyhoefjes! Wat een verschil in 1,5 week!
En die groepsfoto...
Surrender to fun!
Ah die groepsfoto Groot verschil in die hoefjes op die tijd zeg! Maar ik vind babyhoefjes eigenlijk een beetje eng...
Take the time it takes, so it takes less time.
Oh, wat mooi! Wat bijzonder zo
Ja bizar he. Net geboren was de hele hoef zacht van structuur. 3 u later zo hard als beton.
Deze paarden lopen in een paddock Paradise. Met allerlei soorten ondergrond. (Bestrating. Zand. Puin. Modder)
vind het erg bijzonder dat ik dit mag volgen.
en meest bijzondere dat ik zo wie zo komende 6 maand kan volgen hoe deze hoeven zich ontwikkelen.
Ja leuk en boeiend is dat, ik heb er ook naar gekeken hoe het zich ontwikkeld (maar niet zo bewust als jij nu doet), en met name bij Shannon was dat interessant (en een zorg, omdat de meningen qua aanpak dierarts, Toril, bekapper(s) nogal verschilden (van absolute stalrust de eerste weken tot juist veel bewegen op verharde weg ....) omdat zij met een forse hyperextensie van alle vier de voeten met name achter werd geboren en later een bokvoetje voor dreigde te ontwikkelen. Zij had daarom vrij lang nog dat rafelige zachte weefsel onder haar hoefjes omdat ze praktisch op haar hoefballen liep. Uiteindelijk heeft moeder natuur met hulp van een bekapper het mooi recht getrokken.
Erg mooi vastgelegd!
Mooi Marjo! Leuk dat je dit deelt
Superinteressant om te zien. Leuk dat je bet hier deelt!
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Graag gedaan, ik ga proberen zo vaak mogelijk foto,s te maken.
Ziet er goed uit & leuk veulentje!!
Bladwijzers