Wie gaat erheen?
Het is voor mij niet zo'n traditie als de normale Equitana (het is ook veel kleiner), maar toch wel leuk om er dit jaar weer een dagje heen te gaan. Als dat nog lukt
Wie gaat erheen?
Het is voor mij niet zo'n traditie als de normale Equitana (het is ook veel kleiner), maar toch wel leuk om er dit jaar weer een dagje heen te gaan. Als dat nog lukt
Mij lijkt het wel leuk om eens te gaan en twijfel nog..
Ik ben er op de vrijdag. Ik vind alleen dit jaar het showprogramma vrij chaotisch, alles maar 10 minuten. Maar de lezingen in het Kompetenzzentrum zijn dan wel weer leuk, en het is voor mij en mijn vriendin gewoon een leuk dagje uit, met 's avonds nog shoppen in Essen en daar een nachtje over blijven.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ik was wel van plan om te gaan, maar het programma valt me wat tegen, dus ik denk dat ik maar een jaartje oversla.
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
@Ans: dat viel mij ook al op. En extreem vol programma met bovendien weinig informatie over de shows/demo's. Voor ons (Sandra en mij) wel praktisch want we gaan deels voor EquiDay: kijken of er in Duitsland nog wat leuks/nieuws te vinden is voor de komende EquiDays
Als wij gaan, wordt het ook vrijdag, dus wie weet kunnen we even meeten!
Dan kijk ik naar jullie uit Evi, zo groot is het nou ook weer niet (hoewel ik op de grote Equitana de mensen die ik ken ook altijd tegen kom )
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Eveline is groot genoeg om niet te missen
We zullen hier op vrijdag nog wel laten weten of we definitief gaan.
Bladwijzers