Super Hester, dank voor de link ! Ik was ook niet zo bang, en dit lezen ondersteunt dat gevoel zeker!
Super Hester, dank voor de link ! Ik was ook niet zo bang, en dit lezen ondersteunt dat gevoel zeker!
Heb je iets veranderd aan het eten , en is het mest eten nu minder vroeg ik mij af. Onze paarden waren veel zand aan het eten de laatste tijd ik kreeg van de Ostheopaath de tip om Veendrek te gaan voeren om mineralen aan te vullen, dat gaan we uitproberen de komende weken, kijken of het effect heeft.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Hoi Janneke, nee ik heb eigenlijk niets gedaan..maar heb Lisa geen mest meer zien eten, het bleek een één of weinigmalige actie te zijn gelukkig..ze krijgen en kregen al balancer van je paardgezondenfit als aanvulling op een of twee uurtjes wei en hooi, de wilgentakken van de wilgen van de buurman die langs het pad staan, de (paar) pruimen die ze vinden in de wei of pad en de hazelnoten die over het hek op het pad vallen...
Het gaat heel goed met ze, krijgen veel complimenten dat ze er zo goed en glanzend uit zien...
Die veendrek hebben mijn paarden ook langere tijd gehad, maar het maakte geen enkel verschil in het zandhappen wat Atli deed/doet...
Fijn Thekla dat Lisa geen mest meer eet, misschien had ze gewoon net even dat hapje nodig...???
Idd fijn dat het zich heeft opgelost Thekla. O Marja dat is jammer om te horen, heb je inmiddels wel een oplossing, of nog niet?
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Nee nog niet, ik overwoog om die Schindele's mineralen bij te gaan voeren maar daar bleek een hele toestand over een idiote prijsverhoging te zijn geweest en toen zat ik te denken wat ik ermee zou doen (het spul is nu best duur geworden) en toen ging ik op vakantie en nu ben ik net terug daarvan en heb ik er nog niet verder over nagedacht.
Bladwijzers