Als ik op mijn telefoon (dus mobiele omgeving ) naar het menu ga en op 'wat is nieuw' druk, werkt dat niet. Hij denkt dat ik op 'zoeken'druk. Hebben meer mensen daar last van?
Als ik op mijn telefoon (dus mobiele omgeving ) naar het menu ga en op 'wat is nieuw' druk, werkt dat niet. Hij denkt dat ik op 'zoeken'druk. Hebben meer mensen daar last van?
Al een poosje ja, als ik mijn telefoon liggend gebruik gaat het wel goed dus ik zit steeds te draaien, haha.
- - - Updated - - -
Liggend moet je dan ook wel zo links mogelijk de knop aanraken
Geen last van
- - - Updated - - -
Oh ik zit ook op de dekstop versie op mobiel, excuses.
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Dan ligt het iig niet aan mij of mijn telefoon
Bedoel je met liggend alsof hij plat op tafel ligt? Ff geprobeerd maar werkt ook niet. Misschien moet ik eens op z'n kop proberen of achterstevoren :-p
- - - Updated - - -
Het lijkt alsof alle knoppen in de kolom (zoek, dagboeken, vrienden, wat is nieuw) 1 knop zijn, de 'zoek' knop.
Ik heb dat ook al een tijdje! Ik klik dan op volledige website en kies dan nieuwe berichten. En dan onderaan kies ik voor mobiele website. Is een beetje een omweg maar dan kun je het forum wel in de mobiele versie kijken
Ik bedoel dat je hem in de lengte gebruikt, dus dat het beeld een kwartslag gedraaid is.
En dan drukken op 'wat' ipv de button.
Dan gaat het bij mij precies goed.
Oh ja, dat werkt bij mij ook Lia! Tnx. Nog steeds niet helemaal handig. Maar toch beter
Jasmijn ook bedankt voor het meedenken!
Hé wat gek, bij mij doet hij het zowel horizontaal als verticaal goed op mobiel? Ik hrb een androïd tel. Jullie ook?
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Ja, ook Android, wat maf!
Creatieve oplossingen!
Hier werkt ie gewoon prima!
Ja ik heb ook Android. Volgens mij kwam het na de laatste update.
(En nu blijft de quote van Lia steeds in mn venster staan als ik wil gaan typen, hoe haal ik dat nu weer weg?)
Bladwijzers