De zomereditie was mijn eerste hele dagje van huis . Spannend he?
De zomereditie was mijn eerste hele dagje van huis . Spannend he?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Lynn en ik komen! Tickets zijn al binnen
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Ik heb een kaartje besteld (:
Kijk vooral enorm uit naar Chris Irwin, hopelijk zijn mijn verwachtingen niet te hoog.
Wanneer worden de demotijden en lezingen bekend? En zijn er ook stands in het najaar?
Laatst gewijzigd door xChanelx; 05-09-16 om 13:54.
JA! Zin in! Ticket gekocht
Nou Maaike, gek gevoel!
Maar ik heb besteld dus we gaan ervoor!
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Dat is ook zo Roos, dus moet goedkomen
Always put the relationship first!
Ik kom natuurlijk ook! Zin in!
Shit korting gemist :') leuk zo een late vakantieganger, not.. maar wel plezier gehad in de vakantie
Jaaaa ik ben er ook weer bij! Ik heb ook een nieuwe penny voor mijn Dieseltje die ook meegaat en ondergedompeld gaat worden in de nhwereld. Ow ik weet nog mijn eerste parelli/nh evenementen in lunteren en de parellidag met wally en niek....ow men wat was ik onder de ind
En ik ben er ook weer bij als vrijwilliger, ik zal wel zorgen dat de de demo's op tijd starten En do it for the horse bandjes ook voor de vrijwilligers hé
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Hi lieve allemaal, ik ben ziek en heb wel een kaartje. Wie kan ik hier blij mee maken?
Bladwijzers