Wat nu hier vooral geld is...take the time it takes...and do it for the horse
Wat nu hier vooral geld is...take the time it takes...and do it for the horse
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Zie mijn onderschrift en dat van Fiona!
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Leuke armbandjes hoor!
Oh jee, stond daar iets op dan???
Niet gezien... en hij ligt al in de prullenbak...
Take the time it takes..
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Echt? Op de toegangspolsbandjes?
Of hebben jullie soms andere armbandjes gehad? (heb ik iets gemist zeker)
Ja, op de toegangsbandjes die je moest laten zien als je naar buiten was geweest. De ene kant was crème/bruin met daarop 'Equiday 2016' en 'Do it for the horse'. En de andere kant was blauw met 'Take the time...' en een klokje erbij.
Hmmm dat heb ik toch echt niet gezien. De mijne was blauw en de onderkant wit. Wellicht hadden standhouders een ander bandje...???
Ja de standhouders hadden we zo'n papieren bandje gegeven omdat de polsbandjes van elastisch materiaal er nog niet waren toen. Jammer Marja! We hebben er nog wel een aantal. Volgende Equiday even naar vragen.
Nou is niet erg hoor Sandra, ik vroeg me alleen af of ik nou zo slecht had gekeken!
Ja had het ook pas door toen we op weg waren naar huis, verder had ik de hele dag zoiets van wat staat mijn nou te wachten hahahahah
Maar super leuk heb hem nog steeds om
Bladwijzers