Okidoki. Dan kan ik denk ik niet morgen al beginnen, want kan pas woensdag filmen (als mijn camera het gaat doen)
Okidoki. Dan kan ik denk ik niet morgen al beginnen, want kan pas woensdag filmen (als mijn camera het gaat doen)
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ik moet deze week 3 verschillende paarden laden. 2 Parelli paarden en een duur wedstrijdpaard dat alles behalve Parelli kent. Doe ik iemand een plezier met een verslag?
Goed idee van jou Saar. Ik denk even over de uitvoering.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Goed plan . Ik heb alleen nog steeds geen filmer . Maar ik zal wel actief meedoen en daar verslag van doen, en zelf ook zaken verzinnen
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Die kiept Beyond direct om . Ik ga even nadenken over een oplossing.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Haha, buiten zijn bereik
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Goed plan Saar! Leuk
Ik film ook met mijn telefoon, mijn tip om te filmen is een een gorillapod!
Heel handig om je telefoon mee vast te zetten op de bakrand/in een boom/ergens waar beyond niet bij kan
https://www.bol.com/nl/p/joby-gripti...00000033638559
Ik film op dezelfde manier als Sterre. Ik heb zo'n houdertje bij de Flying Tiger gekocht voor een paar euro. Die hang ik in een boom of op het hek
Leuk Saar, ik heb er alvast zin in!
Leuk initiatief!
Ik dacht eerst ''bwuuhhh, ik heb helemaal geen zin in nog meer 'druk', ben al blij wanneer ik naar mijn paarden kan". Maar het thema is zo flexibel, dat past ook goed bij waar ik nu net mee begonnen ben. En met zo'n topic is het wel leuk wanneer er veel mensen meedoen.
Ja zeker! Lijkt me interessant ook om de verschillen per paard te lezen/zien.Ik moet deze week 3 verschillende paarden laden. 2 Parelli paarden en een duur wedstrijdpaard dat alles behalve Parelli kent. Doe ik iemand een plezier met een verslag?
Leuk dat er weer thema weken komen. Ik ga proberen mee te doen. Filmpje weet ik niet zeker gezien de laadtijden hier, maar schriftelijk verslag is te doen.
Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!
Heel leuk idee! Zodra ik weer 2 of meer keer per week aan de slag kan dan ga ik ook meedoen. Maar komende maand nog even heel hard studeren
@ Roos: heel zeker interesse in een filmpje!
Ik heb ook geprobeerd met een flexibel driepoot ding, maar toch valt de camera altijd om. Voorlopig zit filmen er niet in, maar ik ga wel lezen voor de inspiratie!
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Morgen is de laatste dag van het eerste thema. Gaan we door? Iemand een suggestie voor het volgende onderwerp?
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Zullen we naar de driving game gaan?
Bladwijzers