Piet bakker was ook weer super enthousiast toen we hem vroegen, dus ook hij zal weer te zien zijn op Equiday!
Piet bakker was ook weer super enthousiast toen we hem vroegen, dus ook hij zal weer te zien zijn op Equiday!
Jeejjj!
Misschien leuk als hij ook een demo kan geven waarin een gevorderde student mee doet? Vraag hem maar of hij Bart met zijn Lippizaner mee kan nemen!
Oh en ook op een meer bereikbaar niveau hele leuke combi's gezien dit weekend
Jaa ik en bob zijn er ook weer bij!
Ja! Wij zijn ook te zien op Equiday...en wel in de demo van Parelli!
Benjamin mag mee om te laten zien wat hij allemaal kan
20170202_123524.jpg
Oh wat leuk !
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Wat leuk allemaal! En Piet Bakker vind ik toch steeds zo leuk en met zoveel enthousiasme in zijn demo's! Echt top!
Leuke aankoop & verkoop FB groep voor 2e hands NH artikelen https://www.facebook.com/groups/2ehandsNHartikelen/
Superleuk Sandra! Benjamin op Equiday, stoer!
Snel een paar EquiDay-updates:
Claudia Miller heeft (eindelijk) bevestigd dat ze erbij is!
Piet Bakker komt helaas niet, maar zijn (lifetime) studente Marjan Smit neemt zijn plek over. En... ze neemt haar stoere mini-hengst mee, die tot (bijna) het hoogste niveau aan de lange teugels is opgeleid
Voor Forumleden zijn er natuurlijk weer speciale tickets. Wacht even de link af, dan spaar je nog een paar euro's op je toegangsbewijs én krijg je een speciaal 'forumleden' ticket (wat we daar verder mee gaan doen, weten we nog niet, maar er staat in elk geval 'NH Forumlid' op je ticket ideeën zijn welkom)
Wat leuk dat Marjan komt!
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Oh superleuk! Ik ga zeker kijken naar Marjan Smit!
Met die NH-forum tickets hebben we toch zeker wel onbeperkt toegang tot de VIP-lounge he?
VIP Lounge, hoe stel je je die voor dan?
Heel Equiday is onze VIP lounge
Daar krijg je cocktails toch? En bittergarnituur enzo...
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ja precies en met hele grote comfortabele banken enzo hahaha
Aangedragen door de heren van de Horse & Hunk kalender
Bladwijzers