Kijk, met z'n allen komen we er wel uit
Kijk, met z'n allen komen we er wel uit
Met beeldschermen van alle 3 de ringen, hoeven we niets te missen!
Goed idee! Ik vrees echter deze keer geen equiday. We hebben net de sleutel van ons huisje dan. Beetje verven en verhuizen ipv paarden.
Oh ja, leuke ideeën. Enige idee ook wáár? En hoe? En wie dat gaat betalen?
- - - Updated - - -
Wij zitten de denken aan een andere optie: wat denken jullie van een speciale NH-forum-tribune in de Amaliahal?
Wij sluiten de tribune bij de vrijwilligerscatering altijd af, om allerlei redenen (jatterij van ons buffet, teveel geloop langs de geluidsman, etc). Maar voor alleen NH-forummers kunnen we natuurlijk wel een oogje dichtknijpen
Dan kun je in elk geval van verre zien dat er forummers zijn om te meeten
Een lezinglokaal???
Misschien leuk om een uur af te spreken als meet and greet.
Bijvoorbeeld van 13 tot 14 uur oid voor forumleden om elkaar te spreken.
Ik zie vaak wel bekende gezichten (van foto's) maar weet dit niet zeker en spreek ze dan toch niet zo snel aan.
Leuk idee Sandra!
Ik vind forumtribune wel leuk klinken. Een vaste tijd werkt voor mij vaak lastig om af te spreken.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Ik vind de forumtribune ook een goed idee
Ja leuk die tribune !
note to self: change the mind, the body will follow.
Tribune lijkt me gezellig!
Komt er dit jaar eigenlijk een magazine? Ik kan er niets over vinden iig...
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Jazeker komt er een magazine! Die hoort erbij he.
Onze Marja Langelaan gaat deze weer helemaal in stijl opmaken.
Alle artikelen zijn al binnen, nog een paar puntjes op de i. Altijd weer spannend!
1 artikel heb ik trouwens zelf geschreven. Het gaat over een gedeelte van de cursus "habits of excellent horsemanship", van Karen Rohlf (met toestemming van Karen uiteraard )
Ook ik ben weer van de partij! Die tribune klinkt erg gezellig, als dat tenminste haalbaar is voor jullie (:
Is er al meer bekend over de korting via dit forum?
Zijn er nog mensen die een poosje toezicht willen houden bij de tribune?
Yes, het forumticket is klaar! Je kunt het nu bestellen via deze link met nog € 2,50 éxtra korting
Leuk!
Kan ik ook 2 forumtickets kopen? Zal vriendinnetje dan wel overhalen om zich hier ook maar eens aan te melden
Bladwijzers