Sommige mensen hier rijden enkel bitloos en anderen ook met bit. Ik rijd zelf met bit, maar ik vind het heel belangrijk dat een bit ook goed is. En wanneer is het nu precies goed? Het fenomeen bitfitten is nu best wel aan de orde. Ik wil zelf ook wel graag een bitfitter laten komen, maar wat is een goede bitfitter? Ik heb met mijn lesgeefster al wat geëxperimenteerd en ik ben nu uitgekomen bij een trens die erg zacht is en een stangetje met rubber aan de buitenkant. Ik merk dat dat beter is, maar misschien kan het nog wel beter? Daarnaast wil ik dan ook weten wat een goede trens is om alleen met trens te rijden.
Een bitfitter moet geen gladde verkoper zijn en moet vooral niet iemand zijn die je ongecontroleerd maar met 10 bitten laat rijden om te proberen. Er zijn inmiddels veel te veel bitfitters en maar weinig goede. Ik ben benieuwd of iemand van jullie er ervaringen mee heeft? Met wie en hoe de ervaring is. Hier zou iemand komen die erg goed bekend staat. Ik wil mensen niet publiekelijk afvallen, maar deze dame heeft de afspraak inmiddels al 3 keer afgezegd en ik wacht nu al maanden. Ik ben daarom benieuwd naar andere goede alternatieven.
Bladwijzers