Hallo allemaal
Zoals jullie misschien wel hebben meegekregen gaan we in het buitengebied wonen en komt Whoopie bij huis te staan. Ik heb Whoopie nu 4 jaar op een kleine pp staan, en bij huis ga ik dat ook creëren alleen wat groter. Ik heb inmiddels ervaring op gedaan , wat werkt wel wat niet. Ik heb de topics hier doorgelezen over PP, er over gelezen.
Maar ben benieuwd of jullie echt dingen zijn tegen gekomen waarvan je nu zegt, achteraf zou ik dat zo doen, of dat is heel belangrijk, of een bepaald product wat echt de investering waard is.
Ik ben benieuwd hebben jullie ervaring met automatische waterdrinkbakken voor paarden. Whoopie wilde altijd slecht drinken uit deze bakken, op een pensionstal gebruikte ze die gewoon nooit, spinrag en stof zat er in, ze wachtte liever totdat ze buiten kon drinken. Op 1 stal maakte ze er wel gebruik van, er was geen ander aanbod, op de huidige plek heb ik toch maar tonnen water geplaatst nadat ik haar met koliek aantrof waarschijnlijk omdat ze te weinig dronk in combi met veel hooi eten. (verstopping) Maar goed altijd sjouwen met water is niet fijn, dus op de nieuwe plek wil ik toch gewoon automatische drinkbakken, tot nu toe waren het altijd van die koeiendrinkbakken. Hebben jullie ervaring met bep drinkbakken ?
Ik zal later eens foto's plaatsen en kijken of ik een tekening kan maken van hoe ik het wil gaan vormgeven.
Alvast bedankt, gr Janneke
Bladwijzers