Het si grof gezegd een site die uitlegd wat er niet spoort aan de huidige trend in de dressuur.Oorspronkelijk Geplaatst door RĂ©ban&Kabriche
Het si grof gezegd een site die uitlegd wat er niet spoort aan de huidige trend in de dressuur.Oorspronkelijk Geplaatst door RĂ©ban&Kabriche
Het is niet echt een belangrijke site, het is gewoon een heel goede site over dressuur, waarin veel wordt uitgelegd. Bijv. wat is verzameling, hoe rijd je de laterale bewegingen (schouderbinnenwaarts, wijken, wending om de voor- en achterhand). Maar ook: hoe werken de verschillende soorten bitten in, aan wat voor eisen moet een zadel voldoen, wat is het nut van slofteugels (NOT) enz.
Heel leerzaam dus.
Daarnaast zijn er nog een paar pagina's gewijd aan het LDR rijden van Anky enz.
Anky & Sjef hebben geprobeerd de site uit de lucht te krijgen omdat er nogal wat kritiek in staat op hun trainingsmethode. Maar ze hebben de zaak blijkbaar verloren, want de site is er weer.
Ik geloof dat het deels ook ging over de vraag of foto's van Anky op het inrijd-terrein bij wedstrijden vrijelijk gepubliceerd mogen worden, dus of het inrijden al dan niet 'openbaar' is. Zo te zien is de uitkomst daarvan dat foto"s daarvan gepubliceerd mogen worden mits met een balkje over de ogen.
Snappie?
Okey tis me een stukkie duidelijker!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Nog een site met foto's over LDR : http://www.hippocampus-nl.com/s2e.php?content_id=315
wil er geen apart topic over openen, maar moet je dat rechter balkje eens doorkijken....
rest van de discussie nog niet gelezen trouwens.
Omdat ik er wat meer van wilde weten ben ik laatst bij een symposium geweest over de do's and don'ts van LDR. Was enorm leerzaam en dan kijk je er ook eens van de andere kant tegenaan.
was dat niet alleen maar over de do's van ldr, cornelie?
dat had ik ervan begrepen..
dat balkje aan de rechterkant van die site van eveline, moet je echt een doorlezen, die foto's bij de tekst
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
ja stuitend he?
Interessan stuk wel, op die site van Eveline
May the horse be with you!
Bladwijzers