Mycado en Allegro (van Sandra en Siem) willen wel graag samen in een paddockje. Kunnen ze even ontspannen na de trailerrit, voordat ze aan het werk moeten.
Mycado en Allegro (van Sandra en Siem) willen wel graag samen in een paddockje. Kunnen ze even ontspannen na de trailerrit, voordat ze aan het werk moeten.
Goed idee. Is genoteerd! Dank!
May the horse be with you!
Paddock graag!! En ik neem aan dat Siem dat ook wel wil. Enne gezellig al die stalgenoten die komen kijken!!
Ik wil voor Atli ook wel een paddockje.
Voor Keri ook graag. Misschien mag ze wel gezellie bij Atli?
Van mij wel.Oorspronkelijk Geplaatst door Antiope
Of Atli en Keri dat met ons eens zijn, zullen we dan wel zien.
Okee ook genoteerd!
Ik vrees dat ik jullie vals voorgelicht heb!
De koffie is niet meer 1 euro maar 50 eurocent. Er staat sinds deze week een automaat, heel sjiek!
Toe maar, dat is dan weer mooi meegenomen, want we zullen langs de kant wel de nodige caffeine naar binnen werken
www.crystal-carving.com
Ja, dat is wel zo, maar Wim heeft wel graag dat je dan ook serieus gaat kijken volgens mij. Misschien is dat alleen bij hem op zijn terrein, maar toen wilde hij wel eigenlijk dat de kijkers in de bak kwamen zitten en een beetje stil zijn.Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Daar kan ik wel wat bij voorstellen ja. Lijkt me vreselijk om serieus aan het werk te gaan met een kletsende, giebelende, koffie-drinkende meute aan de zijlijn.
Zowel voor de deelemers als voor Wim zelf.
Dat voorkom je grotendeels wel door het vragen van entreegeld
Inderdaad is het wel handig als mensen die willen kletsen daar de kantine voor gebruiken en mensen die willen kijken, lekker gaan kijken.
Wim wil graag een paard meenemen om op lokatie mee te oefenen (dit paard heeft wat moeite met vreemde lokaties). Is dus geen demo, maar meer stukje training on the side. Leuk om te zien, dat zeker! Daarmee verschuift ons programma ietsie, omdat in plaats van een lunchpauze van een half uur, we dan een uur inplannen voor Wim en Strana.
Kan iedereen leven met de volgende nieuwe tijden?
10:00-10:45 Karianne
10:45-11:30 Martin
11:30-12:15 Siem
12:15-13:15 Wim en Strana
13:15-14:00 Marja
14:00-14:45 Sandra
14:45-15:30 Birgit
15:30-16:15 Helene
16:15-17:00 Mariecke
Oei! Voor Sandra en mij is het niet handig om niet aaneensluitend les te hebben. Wij zouden heel graag ruilen met iemand, zodat we direct na elkaar kunnen rijden.
ALs ik met Birgit of Marja zou kunnen ruilen zou dat ideaal zijn... Hoeven we ook 's ochtends niet zo heel vroeg al de weg op
Is dat mogelijk?
10:00-10:45 Karianne
10:45-11:30 Martin
11:30-12:15 Siem
12:15-13:15 Wim en Strana
13:15-14:00 Marja
14:00-14:45 Sandra
14:45-15:30 Birgit
15:30-16:15 Helene
16:15-17:00 Mariecke
Ook oei! Want Marja stelt veel prijs op die tijd, en Birgit heeft 's ochtends behendigheid met de hond, dus die kan niet 's ochtends...
Helene, kan jij om 11:30? Dan kunnen Sandra en Siem achter elkaar aan vanaf 14:00? (pb anders Antiope zelf ook even?)
Eh... Helene is dus Antiope?
Inderdaad, Helene is Antiope
Bladwijzers