-
Forum Meubilair
Re: Wimles Lunteren in januari?
Okidee, voorstel tijden lessers 14 januari (onderling ruilen uiteraard geheel vrij!):
10:00-10:45 Karianne
10:45-11:30 Martin
11:30-12:15 Siem
12:15-13:00 Sandra
13:00-13:30 PAUZE
13:30-14:15 Marja
14:15-15:00 Birgit
15:00-15:45 Helene
15:45-16:30 Mariecke
May the horse be with you!
-
Re: Wimles Lunteren 14 januari!!!
Als ik het zo lees, zijn er best meer mensen uit het westen met interesse, hoeveel mensen heb je nodig voor een groepje? Haarlem, vogelenzang, Alphen aan de RIjn en ik uit Rotterdam, zou toch ook nog wel iets dichter bij moeten kunnen?
-
Forum Meubilair
Voor een les op eigen locatie heb je 6 mensen nodig.
Ik doe de 14e niet mee (kan erg weinig oefenen tussen wim-week en de nieuwe les) maar heb wel zin om te komen kijken en evt. filmen
Never underestimate the Universe
10% korting bij
EquiPlay met code: 10%eraf
-
Actief Forumlid
-
Actief Forumlid
Okee!!! Leuk!
@pantarhei: je hebt ook een overdekte bak nodig....
-
Actief Forumlid
Jaaa, op naar de 14e!! Ik verheug me er erg op.
Kan iemand vast het adres van de locatie doorgeven? Er zijn wat potentiele kijkers die graag willen weten waar het is, maar ik kom niet verder dan: " Ehh... Lunteren?"
-
Forum Meubilair
Stal Heiveld, Hoge Valkseweg 69 6741 GK "Ede" (voor de routeplanner). Het ligt tussen Barneveld, Wekerom en Lunteren in.
May the horse be with you!
-
Actief Forumlid
Okee, bedankt
-
Forum Meubilair
-
Actief Forumlid
In hoeverre klopt het dat Wim bezwaar heeft tegen kijkers? Is iemand daarvan op de hoogte?
-
Forum Meubilair
-
Actief Forumlid
Gelukkig! Ik kon het me ook al niet voorstellen dat Wim alle kijkers ging wegsturen, haha. Gelukkig kan ik dat de 'supporters en geinteresseerden' melden. Bedankt.
-
Forum Meubilair
Ik kom in ieder geval kijken. Erg leuk om forum genootjes te ontmoeten en te kijken hoe het met stalgenootjes Sandra en Siem gaat
-
Forum Meubilair
-
Forum Meubilair
Net even met de groom overlegt, maar dat weekend hebben we geen kids, dusse als alles goed gaat (durf hedentendage geen beloftes meer te doen) dan komen wij ook kijken. Zeker als medestalgenoten van Siem en Sandra.
Wil het Wimmen nu wel eens met eigen ogen zien, zoveel gelezen, zoveel enthousiasme, dat maakt mij tot een zeer nieuwsgierig mens
Forum Rechten