Linda Parelli komt naar Het lage woud (Steenwijk, Overijssel) en geeft een MasterClass.
Kijk op: http://hetlagewoud.nl/?p=1218 voor meer informatie!
Ik ga in ieder geval als toeschouwer heb ik bedacht .
Linda Parelli komt naar Het lage woud (Steenwijk, Overijssel) en geeft een MasterClass.
Kijk op: http://hetlagewoud.nl/?p=1218 voor meer informatie!
Ik ga in ieder geval als toeschouwer heb ik bedacht .
note to self: change the mind, the body will follow.
Waar kan ik intekenen ?!?!?!? . Als toeschouwer dan, maar dit mag ik niet missen, nota bene op een plek waar ik jaren op vakantie ben geweest. Dank voor het delen!
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Heel gaaf! Ik snap alleen de toeschouwers prijs niet. Kan je alleen beide cursussen tegelijk als toeschouwer boeken? 500e wordt me een beetje te gek voor 3 daagjes kijken
Nee die 500€ is geloof ik voor alle 5 dagen. Als je alleen drie dagen wilt kijken zou ik even een mailtje sturen en vragen hoe of wat.
- - - Updated - - -
@promptertje: via de link in het eerste bericht van dit topic.
Graag gedaan .
note to self: change the mind, the body will follow.
Ingeschreven! Lekker 5 dagen kijken!
Jeuj!!! Leuk Jorunn, zie ik je ook weer eens !
Gezellig Ans!
Oh super leuk, ook ingeschreven voor 5 dagen info en inspiratie opzuigen
Make every day a happy day!!
Gezellig, ik ben er ook 5 dagen (Nouja, een dag overlapt met Liesbeth)
Ha, dat wordt een hele leuke club zo
-
10 mei trekt de staatsloterij weer. Duimen jullie voor me? Dan ben ik er ook bij
Weet iemand wat de inhoudelijke verschillen zijn tussen de twee cursussen?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Ik zat ook te denken aan de laatste daagjes
Ik wil ook alleen de laatste twee dagen zien. Al mensen die geïnformeerd of dat mogelijk is?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Bladwijzers