Ik heb gemaild en zal een dezer dagen wel antwoord krijgen.
Ik heb gemaild en zal een dezer dagen wel antwoord krijgen.
Ik heb even geďnformeerd. Het is voor 5 dagen. Ze hebben gerekend op een x aantal toeschouwers en om de kosten eruit te halen moeten ze zeker zijn van een bepaald aantal toeschouwers. Vooralsnog blijft het dus bij alleen voor 5 dagen. eventueel kan het uiteindelijk dus ook gaan om minder dagen misschien,maar dat is nu in ieder geval nog niet de insteek.
note to self: change the mind, the body will follow.
Ah jammer..Denk dat het dan voor minstens 5 mensen die ik heb gesproken dan ophoudt. Bedankt voor het informeren, hopelijk wordt het nog veranderd!
Jammer, heb nog even over een dag getwijfeld, 5 wordt mij echt teveel.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Ik heb mijn bankrekening streng aangekeken en mijn leidinggevende lief, en kan gaan als toeschouwer! Heb er veel zin in om Linda in het echt in actie te zien, en hopelijk lekker geinspireerd het winterseizoen in te gaan daarna! En leuk dat er meer forummers komen
gezellig Marion!
Zo, het begint nu dichterbij te komen. Onderdak had ik gelijk al geregeld. Schrijven jullie ook nog in voor de barbecue?
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Wegens financiele overwegingen zou ik graag mijn kaartje van hand doen of deze (alleen als het eerste niet lukt) met iemand te delen.
Is er hier iemand die interesse heeft om mijn kaartje over te nemen? Of anders om te delen?
Ah wat jammer Jasmijn!
Ik wil wel graag 1 dag gaan omdat Roompie meedoet Dus mocht dat helpen dan ben ik van de partij!
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
ja vind ik ook Marion! Ik kijk even wat het handig is Anna, ik kom erop terug!
Wil jij nog steeds 1 dag? En om welke dag zou dat gaan?Ik wil wel graag 1 dag gaan omdat Roompie meedoet �� Dus mocht dat helpen dan ben ik van de partij!
Ja graag! De dag maakt me niet zoveel uit bij keus de donderdag of vrijdag ☺️
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Ik ben er ook bij
Vorige week de stoute schoenen aangetrokken en een filmpje gemonteerd voor de Woldbergcup. Gisteren een gemiste oproep van een onbekend nummer, vandaag opnieuw gebeld en blijkt nou dat ik één van de winnaars ben voor een gallery student tickets Zó trots!
Nu als de wiedeweerga alles regelen, vrij van werk, oppas voor Isa en logistiek.
Degene die meerdere dagen gaan, hoe doen jullie dat met overnachten? Of is er iemand die (redelijk) in de buurt woont met een logeerkamer vrij #durftevragen
Wow Linda, wat gaaf! Gefeliciteerd!! En alvast heel veel plezier gewenst
Bladwijzers