Gefeliciteerd!
Er zijn appartementen in de woldberg, misschien is daar nog een bed vrij? Eef kan je dat zo vertellen.
Gefeliciteerd!
Er zijn appartementen in de woldberg, misschien is daar nog een bed vrij? Eef kan je dat zo vertellen.
Gefeliciteerd Linda! Heel veel plezier!
Supergaaf Linda!
Ik had er wel aan gedacht een filmpje in te sturen, maar ik krijg geen vrij op zo'n kort termijn helaas.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Wat gaaf Linda! Ik zit in een bed&breakfast in de buurt, daar zijn er meerdere van.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Wow Linda, wat geweldig! Heel veel plezier en 'n leerzame tijd toegewenst!
Leuk joh, veel plezier!!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Gaaf Linda! Ik had ook nog een filmpje willen insturen. Maar toen werd Vinur kreupel
Heel veel plezier!
Gefeliciteerd Linda! Geniet ervan
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Hebben jullie al bericht hoe laat we beginnen woensdag? Ik heb al gemaild naar het lage woud, maar ik krijg wel meer mails niet de laatste tijd dus misschien heb ik wat gemist?
Checkin is tussen half 8 en half 9 in de morgen en Linda start om 9 uur
Ik kreeg de mail in eerste instantie ook niet, zou in mijn SPAM terecht kunnen komen waarschuwden ze voor maar daar kon ik hem ook al niet vinden. Dus heb de informatie even opnieuw toegestuurd gekregen. Heb je wel al kunnen aangeven of je mee luncht en de bbq op vrijdagavond?
Bij mij kwam hij ook in spam terecht eerst. In de info mail is ook een linkje naar het opgeven van lunch en BBQ (wat ik gedaan heb Ans, om even op jouw vraag van eerder terug te komen)
Heb heel de info mail niet gekregen helaas. Kan iemand die doorsturen naar [email] ? Of de tekst hier neerzetten? Alvast heel erg bedankt! Voor lunch en barbecue heb ik me destijds al opgegeven, maar daar zat verder geen info bij, alleen dat ik kon betalen.
Ik zie jullie woensdagochtend
Edit email verwijderd, niet meer nodig
Laatst gewijzigd door promptertje; 09-10-17 om 17:57.
Ik heb mij ook aangemeld voor lunch en de barbeque, hoef ik mij daar iig geen zorgen over te maken want moet nog een hoop regelen voor ik weg kan
Ik stuur je de email door Ans. Tot woensdagochtend, leuk!
Gezien Linda, dankjewel!
Hoe is het daar? Heb nog aan jullie gedacht afgelopen dagen (zat bij Liesbeth)!
Bladwijzers