Hoi allemaal,
Weet iemand toevallig een fijne vliegen rijdeken die een buikflap heeft? Ik zit te zoeken maar ik kom niets tegen. Heeft iemand hier een tip of bestaan die gewoon niet?
Hoi allemaal,
Weet iemand toevallig een fijne vliegen rijdeken die een buikflap heeft? Ik zit te zoeken maar ik kom niets tegen. Heeft iemand hier een tip of bestaan die gewoon niet?
note to self: change the mind, the body will follow.
Hi Jas,
Hier was ik ook naar op zoek, maar niet echt kunnen vinden. Sinds een maand gebruik er nu een zonder buikflap en merk dat Lu er helemaal geen last van heeft (gebrek aan buikflap bedoel ik). Lu reageert heel sterk op vliegen, dus als ze er last van zou hebben zou ik het denk ik wel goed merken. Door het bewegen zitten de meeste vliegen eerder op de hals en borst etc. vermoed ik. Mocht je er een vinden, dan hoor ik het wel graag, want op buitenritten waar je langer stil wilt kunnen staan lijkt het me wel prettiger.
He Marleen, Ja precies om dat stilstaan gaat het mij ook. Dacht al dat ik naar iets aan het zoeken was wat wellicht gewoon echt niet bestaat. Zelf ontwerpen dan maar . Ik laat het je weten als ik iets vind iig!
hmmmm ik weet het niet zeker, wat mijn rijvliegendeken heeft... zal morgen eens kijken Jasmijn.
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Toevallig kwam ik net een topic op bokt tegen waar ongeveer naar hetzelfde werd gezocht. Wel voor een westernzadel, maar er wordt ook een losse buikflap als tip gegeven dus wellicht heb je er wat aan
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic....8767892#unread
Dank voor de tip Sterre !
Is het geen optie om de buikflap van een gewone eczeemdeken te gebruiken? scheelt een hoop centjes als je ergens bijna gratis een kapotte deken op de kop kan tikken..
Bladwijzers