de mensen die zaterdag in Lunteren waren en degenen die ik het verteld heb mogen niet meeraden
Wie weet waarom je begint met een witte string, na level 1 een rode krijgt, level 2 een blauwe, 3 een groene en 4 een zwarte?
Raden maarrrrrrrr
de mensen die zaterdag in Lunteren waren en degenen die ik het verteld heb mogen niet meeraden
Wie weet waarom je begint met een witte string, na level 1 een rode krijgt, level 2 een blauwe, 3 een groene en 4 een zwarte?
Raden maarrrrrrrr
Ik denk dat het kleuren zijn die afgeleid zijn van Karate. Alleen omdat er niet zoveel levels zijn, dat ze wat minder kleuren gekozen hebben.
Plus dat dit de 5 basis kleuren zijn die Samson in het assortiment heeft en dat nieuwe kleuren op verzoek laten produceren erg duur is
Geen idee. Maar wat het antwoord ook is: tot 2000 kreeg je bijOorspronkelijk Geplaatst door Morrie
level 1 groen, level 2 blauw en level 3 rood.
String was status. Rood was véél status. Dus het was een leuke emotionele fitness-test (voor level 3-ers wel te verstaan ) toen begin 2000 de kleuren omgegooid werden. En er vanaf toen, ook level 1-ers met een RODE string uit hun broekzak op evenementen rond paradeerden . Och ja, herinneringen en emotionele fitness tests uit de oude doos... Maar vertel......
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Callippo is warm.... héél warm......
Heeft het iets te maken met hoe vies hij wordt? Bij karate in ieder geval wel.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
yep, je hebt bijna de staafmixer gewonnen
hihihi, dus uiteindelijk zijn ze toch allemaal dezelfde kleur
Oftewel: tegen de tijd dat je witte string zwart is, heb je die zwarte ook wel verdiend?
yep, Eddy Modde vertelde het zaterdagavond, maar dan met judo als voorbeeld: het pak was je vor iedere wedstrijd of training, maar de band mag je nooit wassen, die wordt dus steeds viezer en als je maar genoeg getraind hebt, wordt ie zwart
Mijn string is na een partijtje modderworstelen ook al aardig zwart geworden *haha*......
ahaaaa dus savvy ligt aan de grondsoort waarop je oefent op een kleigrond wordt ie nooit zwart, hooguit donkerbruin, en lichtbruin wanneer ie opdroogt
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Dan zit ik goed, met mijn witte string aangezien bij ons alles blub is !
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Ik wist niet dat je na levels een bepaalde kleur string krijgt...
Uiteindelijk moeten dus al je strings zwart zijn.. lol
No one can teach riding as well as a horse.
geen probleem met al die blubber momenteel........ alleen m'n 22 ft lijn wordt zo zwaar van al die bagger
haha, dan heb ik wel superveel savvy, met dit natte weer (not...)
Ooooh, in dat geval blijf ik mooi dooroefenen in de klei in de wei ipv naar de manege te gaan!
De savvy van de forumleden neemt zienderogen toe nu het weer kouder en natter en de grond modderiger wordt
Aaaaj, dat wist ik ook niet, en ik heb in mijn enthousiasme een rode string besteld als beginneling zijnde ! (vond ik mooi staan bij mijn rode stick). Sta ik effe mooi voor l*l ! Ik heb nog getwijfeld over een zwarte, ik dacht dat dat wel mooi contrasteerde en als bijkomend voordeel dat je het dan niet ziet als het vies geworden is. Is er ook iets met touwhalsters ? Ik heb een zwarte en er is er nog een in 't zwart naar me onderweg.
Bladwijzers