Ik heb een Waldhausen Star. Te gebruiken als sidepull en als fahrnhalfter. Mooi zacht leer en niet te duur.
Ik heb een Waldhausen Star. Te gebruiken als sidepull en als fahrnhalfter. Mooi zacht leer en niet te duur.
Ik heb de multi.overigens 2de hands gekocht, dus mogelijk een oudere versie van betere leerkwaliteit
Hier ook een per mi cavallo
Droo staat met foto op hun website geloof ik
Eerst een tijd als kaptoom en sidepull gebruikt
Nu als neusriem in mijn hoofdstel. Gaat ook prima
Mooie kwaliteit. Bij een op de teugel staan incidentje zijn de bakstukken los getrokken, niet de ringen
Konden prima gerepareerd worden ook
Ik heb de Per Mi Cavallo Franco -> heerlijk hoofdstel.
Ook heb ik de micklem -> prima voor longeren, maar dat is het dan ook.. Rijden met bit is ook wel oke, maar bitloos vind ik m niets. De sidepull is hierbij ook heel anders.
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ik heb de sidepull v Karen Rohlf (al noemt ze het geen sidepull omdat ze dat geen fijn woord vindt).
Ik vind die super! Kan fijn los zonder naar de ogen te schuiven als je toch eens een bracend paard hebt. Wico test dat graag
Ook is hij erg zacht en rond de oren uitgesneden. Wel prijzig, zeker met versturen vanuit Amerika. Ik heb m in bagage kunnen laten meekomen.
- - - Updated - - -
Deze lijkt wel op die van Karen en zou ik overwegen als ik een tweede hoofdstel zou kopen:
FRA BITLOOS HOOFDSTEL REBECCA
Ik heb een Micklem gehad, was niet passend te krijgen op zijn hoofd en zat net niet fijn. Ik heb nu een side pull van Harry's Horse. Fijne kwaliteit leer en mijn paard vindt hem heerlijk.
Een paard is een paard, laat hem dan ook in zijn waarde
Bedankt voor de tips.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Bladwijzers