Jippie ik mag die week vrijnemen bij mn stage en kan dus mee naar Wim!
Nu nog ff Wim zelf inlichten
Jippie ik mag die week vrijnemen bij mn stage en kan dus mee naar Wim!
Nu nog ff Wim zelf inlichten
Ah super! *jaloers *
Hopelijk stemt Wim toe en hebben jullie een leerzame week!
Wat goed zeg! Leuk leuk leuk!
Ik hoop inderdaad dat het kan bij Wim, anders heb ik me weken voor niks zitten verheugen...Maar ik heb goede hoop dat het kan.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
super dat je nu toch kunt gaan
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Jeeej!!! Jij hebt wel een asociaal-aardige stagebegeleider man
Heerlijk dat jullie met een leuk kluppie naar Wim gaan! Alvast heel veel plezier en heel veel leren!
May the horse be with you!
oh, *jaloers* geweldig toch. Ik zou ook graag mee willen joh. trek maar veel foto's zodat wij achteraf kunnen meegenieten.
Mooi zeg! Gaat het trouwens weer goed met Shaf´s been?
Ja, super he! Ben er ook heel blij om. En zaterdag ook nog ff les, om nog weer ff 2 weekjes tot aan de cursusweek wat te oefenen te hebben...
Met zn been gaat het prima, er zit alleen nog wat lidtekenweefsel op de huid, niet eens echt een schiefel dus
Ga nu richting de knollies, tot volgende week allemaal!!!
Omdat het nergens past en ik het toch kwijt wil en er een zeker verband bestaat met de Wimweek 9halve week in mijn geval), zet ik het lekker hier:
Ik heb een Mylertje gehaald! Mag nog 4 weken teruggebracht, dan betaal ik slechts 3,50 per week huur. Dit omdat Susan op het bitje van Wim (enkel gebroken maar met 45 graden twist waardoor minder pinch gehemelte) goed liep, maar op mijn enkelgebroken Parelli look-alike bitje weer vreselijk begon te onderlip klapperen (mijn liefste goudvisje).
Gisteren ingehangen, nou dat was al okee, wisten we van de test. Nu ook zachtjes druk gezet: eerst enorm onderlipklapperen, toen heel erg nageven. Uiteraard meteen de druk eraf en knuffelen. Bij de 3e poging was er amper meer klapperen, ik denk omdat ze merkte dat hij niet pincht. Spannend!
May the horse be with you!
Gaaf! Waar kan zoiets? (Kopen vs. huren dus).Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Bladwijzers