Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 17 van de 17

Topic: [L3] lange teugelen: waar zit de vooruit???

Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1
    pfff, ik ga het nou ook weer niet zo precies volgen hoor. Gewoon dingen die je al kan uitbouwen. Ik heb inderdaad ook nog moeite met L1 trailerladen (de klep moet nog dicht....), maar ik heb wel met lange teugels gewerkt, zonder hoofdstel cloverleafs gereden, met twee carrot sticks gesprongen etc etc, als ik alles op volgorde zou doen, zou het wel heel saai worden.
    Heeft er trouwens iemand dat met die touw om de flank gedaan van level 3? Snap er namelijk niet zo veel van.
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

Actief Forumlid Antiope's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Hmm, ik ben ff mn L3 door gaan lezen, maar lange teugels komen pas in stage 6 aan bod...

Over het hoofd omlaag wordt enkel gesproken als probleem wanneer hij niet achterwaarts gaat, maar enkel zijn hoofd omlaag doet. (Misschien uit verwarring omdat het gewicht van de lange teugels zn hoofd wat meer 'omlaag porcupinen' ofzo)

Zo te lezen ben ik hier nog lang niet, want je moet eerst je paard in draf vanaf 10m afstand kunnen trailerladen
    ja, nou, ik heb de gewoonte ontwikkeld om dat trailerladen wat naar achteren te schuiven...

Maarre, hoofd omhoog heeft idd te maken met achterhand eronnder. En in het boekje staat er niks over, maar op de video laat PP dus wel zien dat eht niet de bedoeling is dat je paard met zn hoofd omlaag achteruit gaat, omdat zn kont eronder moet. Vandaar dat tikken.
    [size=10px]chris irwin certified trainer (silver/silver)
    http://www.paardenliegenniet.nl
    [/size]

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten