Hai hai,
Mijn paard is 2 weken geleden verhuist naar een nieuwe stal..en op zich gaat het wel goed..alleen is ze een stuk drukker..met longeren wegrennen in volle galop en rijden..eigenlijk helemaal niet zoals ik haar ken.
Ze komt van een stal waar ze in een kudde stond met 24 paarden waar zij zo goed als de laagste rang had en dus altijd in een hoekje gedreven werd..geen eten kreeg en..toen is ze verhuist naar en stal waar ze samen stond met een hele dominante ruin..en ook niet echt iets te zeggen had.
Nu staat ze in de wei met 6 andere paardjes..en heeft ze het volgens mij wel naar haar zin..nu hoor ik dat ze zo druk kan zijn omdat ze heimwee kan hebben..of juist dat ze het niet naar haar zin heeft of omdat ze lekker de ruimte heeft..of door het weer..of heb ik haar teveel verhuist?..moet ik haar gewoon even met rust laten>? goed laten wennen(al doe ik bijna niks met haar op het moment) ..maar ik twijfel nu heel erg of ik hier wel goed aan heb gedaan.
Ben niet echt ervaren in dit soort dingen..vandaar dat ik jullie mening wil horen..
Groetjes Keetie
Bladwijzers