Deze plaatste ik op 'Het 'nieuwe' paardenhouden' op FB, en ook nu hier, al is er een kleine schare lezers...
Hoi lezers,
Ik heb mijn twee paarden, Kira en Lisa, aan huis zoals sommigen van jullie zullen weten. Inmiddels wonen de paarden alweer 10 jaar hier. De paardenplek is grofweg qua vaste vorm (pad, bak, inloopstal) al wel een tijdje ingericht maar wat kleinere veranderingen/aanpassingen en verbeteringen kunnen natuurlijk altijd. Daarom ben ik op zoek naar wat inspiratie en nieuwe ideeen voor verrijking van de paardenplek, maar ook naar verfraaiing/verrijking van ‘alles rondom’ ofwel van het erf.
Het lijkt me heel leuk om aan een aantal mensen die energie en moeite in hun paardenplek hebben gestoken een bezoekje te brengen en te kijken hoe jij jouw paardenplek hebt ingericht met paarden en eventueel andere dieren, te horen hoe je dat ervaart, en over de dingen die goed georganiseerd zijn of die nog veranderd mogen worden.
En daarbij lijkt het me ook heel leuk je overige erf te zien, hoe heb je alles ten opzichte van elkaar (huis-tuin-paardenplek) ingericht ervanuitgaande dat er iets van ‘verbinding’ is tussen bijvoorbeeld jouw tuin en paardenplek.
Ik woon in Varik, Nederland, wel binnen de landsgrenzen graagmaar een eindje rijden is geen punt.
Wie lijkt het leuk me (een uurtje of 2) te ontvangen op een dag in de laatste twee weken van augustus of de laatste twee weken van september? Graag je reactie per pb! Ik ben benieuwd.
Bladwijzers