Hahaha, wat een animo!
Ik heb helaas nog geen reactie op mijn mail, zal ze vanavond daarom maar bellen (tussen sinterklaas-shoppen en de bios in ) en hopen dat ze voor een grote hoeveelheid toch wel willen versturen.
Hahaha, wat een animo!
Ik heb helaas nog geen reactie op mijn mail, zal ze vanavond daarom maar bellen (tussen sinterklaas-shoppen en de bios in ) en hopen dat ze voor een grote hoeveelheid toch wel willen versturen.
Forumjas! Anders zet je EquiPlay op de ruggen voor je ze doorstuurt
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Forumjas! Anders zet je EquiPlay op de ruggen voor je ze doorstuurt
Wow, 15x hetzelfde bericht! Je wil wel heel graag Equiplay op je jas Pais?!
Hihihihi, ja je kan het ook overdrijven he Pais?!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
wát moet er op komen te staan Pais ?
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
whaha nee die school pc flipte tijdens het posten
Jah, jah Pais....
"We can not solve the problems that we have created with the same thinking that created them."
Albert Einstein
www.crystal-carving.com
over broeken gesproken.... ik zat net de krant te lezen (om half 8 's ochtends :/) ze hebben bij de lidl thermo regenbroeken in de aanbieding
Thermo regenbroek
Materiaal: 100% nylon (voering en buitenzijde) en 100% polyester (wattering)
Broekspijpen met rits te openen, dus eenvoudig aan te trekken
Hoge rugzijde
Reflectiestrepen voor optimale zichtbaarheid in het donker
Maten: M t/m XXL
Kleur: olijf
gelukkig ben ik zelf groot dus ik zal wel in een herenmaat passen
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Was dat bij de lidl? Daar staan namelijk dezelfde in de aanbieding, mèt bijbehorende jassen en ook nog bontgevoerde laarzen. Ik ben gan kijken, maar ze waren al allemaal uitverkocht...
ja dat was bij de lildl..... dan hoop dat ze ze nog hebben.....maar in spijkenisse hadden ze ook de paardenspullen nog na 2 dagen
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Ik ben een weekendje weg, maar als we die jassen kunnen kopen doe ik natuurlijk mee! Tot maandag
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
wij hebben nog geen Lidl hier, er schijnt er eentje te komen aan de andere kant van dorp, maar wanneer????
ik ga zo testen hoe waterdicht mijn snowbaordjack van http://www.tschibo.nl is Hij ziet er prima uit en was binnen 3 dagen geleverd, echt supesnel!
helaas was hij bij de lidl al uitverkocht :\ helaas
Bladwijzers