Ik ben op zoek naar een instructeur die mij en mijn 4,5 jarige ruin dressuurles wil geven, met NH als basis.
Mijn arabje staat in Hazerswoude, ik zoek iemand die ons ongeveer 2x per maand een uur les wil geven.
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar een instructeur die mij en mijn 4,5 jarige ruin dressuurles wil geven, met NH als basis.
Mijn arabje staat in Hazerswoude, ik zoek iemand die ons ongeveer 2x per maand een uur les wil geven.
Alvast bedankt!
Kijk eens voor op de pagina (startpagina).
Ik had zo'n instructrice, ik geloof alleen dat ze niet meer zoveel lesgeeft omdat ze net een baby heeft... Zij heeft de ISPH gedaan, met nog een aantal extra NH cursussen. Je zou eens op de site van het ISPH kunnen kijken, daar staan de studenten van nu op. Misschien woont er iemand in je buurt.
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Dat van de startpagina zijn alleen NH lessen en verder niet dressuurmatig.Oorspronkelijk Geplaatst door dorine
Florien de Graaf ( http://www.sincerita.nl ) is echt heel goed. 14 augustus is ze een hele dag in Nederhorst ten Berg Ik geloof dat er sprake van is dat ze daarna maandelijks daarheen gaat. Of er nog plaatsen zijn weet ik niet. Op haar site staat wel haar telefoonnummer
Bladwijzers