Nienke, wij hebben nog een ponybox vrij voor je ! Kom lekker bij ons staan ! Qua afstand is het niet veel verder voor je en als bijkomend voordeel kun je dan mee buitenrijden. Kan hij de hele dag op het land en 's avonds in een stalletje.
Nienke, wij hebben nog een ponybox vrij voor je ! Kom lekker bij ons staan ! Qua afstand is het niet veel verder voor je en als bijkomend voordeel kun je dan mee buitenrijden. Kan hij de hele dag op het land en 's avonds in een stalletje.
hihi....helaas is het wel een stuk verder! Ik zal gewoon hard moeten sparen voor een trailer en dan spreken we gewoon af bij de johannesdinges!! Verder staat Bruut nu 24x7 buiten, waarvan ongeveer 6 uur met een maatje.. de rest van de tijd helaas alleen.....
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Off-topic:
Ja!!! Meeten bij Johanna's hof en dan na de duinwandeling/rit daar lekker een pannekoek eten!
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Jaaaa!!!! *keert voor de miljoenste keer haar spaarpot om, om te tellen of ze al genoeg gespaard heeft voor een trailer*
*edit* nee dus....
*tip*
ik heb een trailer te koop voor weinig geld, vermoed dat ie er evt. na de winter ook nog wel staat....
Wij hebben twee e-pony's en twee shetlanders (moeder en zoon) De mamashet wordt voortdurend weggejaagd door de 'groters', ze durft komt dan ook niet binnen een afstand van 23, 30 meter van hen af. Als een van hen weggaat, staat ze echter wel te hinneken bij het hek... Dus ondanks dat ze totaal niet met elkaar op kunnen schieten, voelt ze zich wel happy als de kudde compleet is..
Morrie... je site staat bij mijn favo's!! (al een hele tijd )Ik moet alleen nog even doorsparen (en een òf een andere auto kopen òf mijn e-rijbewijs halen... Maar de jouwe is dus zeker in mijn gedachten!!!!!
Kellybelly...zo lijkt het met Bruut dus ook te zijn... kan niet met, kan niet zonder... lastig hoor!
Bladwijzers