Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 37 van de 37

Topic: het eenzame paard

  1. #31
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Akersloot (Noord-Holland)
    Berichten
    666

    Re: het eenzame paard

    Nienke, wij hebben nog een ponybox vrij voor je ! Kom lekker bij ons staan ! Qua afstand is het niet veel verder voor je en als bijkomend voordeel kun je dan mee buitenrijden. Kan hij de hele dag op het land en 's avonds in een stalletje.

  2. #32
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    56
    Berichten
    10.548

    Re: het eenzame paard

    hihi....helaas is het wel een stuk verder! Ik zal gewoon hard moeten sparen voor een trailer en dan spreken we gewoon af bij de johannesdinges!! Verder staat Bruut nu 24x7 buiten, waarvan ongeveer 6 uur met een maatje.. de rest van de tijd helaas alleen.....

  3. #33
    Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    Noord-Holland
    Leeftijd
    48
    Berichten
    3.886
    Dagboek Berichten
    13

    Re: het eenzame paard

    Off-topic:
    Ja!!! Meeten bij Johanna's hof en dan na de duinwandeling/rit daar lekker een pannekoek eten!
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

  4. #34
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    56
    Berichten
    10.548

    Re: het eenzame paard

    Jaaaa!!!! *keert voor de miljoenste keer haar spaarpot om, om te tellen of ze al genoeg gespaard heeft voor een trailer*

    *edit* nee dus....

  5. #35

    Re: het eenzame paard

    *tip*

    ik heb een trailer te koop voor weinig geld, vermoed dat ie er evt. na de winter ook nog wel staat....

  6. #36
    Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Zwaagdijk-Oost
    Berichten
    939

    Re: het eenzame paard

    Wij hebben twee e-pony's en twee shetlanders (moeder en zoon) De mamashet wordt voortdurend weggejaagd door de 'groters', ze durft komt dan ook niet binnen een afstand van 23, 30 meter van hen af. Als een van hen weggaat, staat ze echter wel te hinneken bij het hek... Dus ondanks dat ze totaal niet met elkaar op kunnen schieten, voelt ze zich wel happy als de kudde compleet is..

  7. #37
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    56
    Berichten
    10.548

    Re: het eenzame paard

    Morrie... je site staat bij mijn favo's!! (al een hele tijd )Ik moet alleen nog even doorsparen (en een òf een andere auto kopen òf mijn e-rijbewijs halen... Maar de jouwe is dus zeker in mijn gedachten!!!!!

    Kellybelly...zo lijkt het met Bruut dus ook te zijn... kan niet met, kan niet zonder... lastig hoor!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •