Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: cirlcing met z'n tweeën

  1. #1

    cirlcing met z'n tweeën

    Juliette en ik waren met onze paarden samen in de bak aan het spelen en er was maar een klein droog eilandje in het midden.....

    wat doe je dan???

    De mensjes gaan rug aan rug staan, en sturen de de paardjes op de cirkel, waarbij het wel handig is als ze allebei dezelfde kant op gaan de leadropes geef je door....

    Bij de eerste poging snapte Morrie het niet, bij de 2e poging wel, zelfs te goed, want na een rondje of 2 hadden de paarden samen afgesproken dat het veel leuker zou zijn zonder die mensjes in het midden en gingen er lekker bokkend vandoor......

    We hebben toen de leadropes er maar afgehaald en we zijn aan de kant gaan kijken hoe ze met elkaar de 7 games spelen, was heel grappig om te zien, ze doen echt driving, porcupine en yoyo, alleen speelt Morrie vals bij yoyo: hij steigert en laat zich zo voorover tegen het andere paard aan vallen, hij gooit z'n gewicht in de strijd zeg maar

    Toen kwam er een 3e paardje bij en gingen ze een ander spelletje doen: bijt in elkaars kont...... en de klodders modder vlogen rond (en tegen de ramen van de huiskamer van de boerderij aan maar dat zien ze morgen pas, als het tenminste licht genoeg wordt

  2. #2

    Re: cirlcing met z'n tweeën

    Jawel! Ik heb beeld!

    Wat een valsspeler van een paard heb jij. Ik geloof meteen dat het machtig mooi was om te zien. Als ik de paarden naar de wei breng hoop ik ook altijd op zo'n soort van actie.

    Och en die ramen.... doe eens een goede daad, je hebt toch weekend?

  3. #3

    Re: cirlcing met z'n tweeën

    ik moet m'n eigen ramen ook lappen na de storm van vandaag, maar dan moet ik eerst alle kerstzooi weer weghalen.... zolang de bak blank staat, kan je daar wel blijven ramen lappen, ieder half uur gaat er een ander paard uit z'n panty...........

    het is altijd heel grappig om te zien dat de rangorde toch weer even bepaald moet worden als ze met z'n tweeën of drieën zijn ipv in de grotere groep. In de grotere groep zou Morrie Acoya en het 3e paard dat erbij kwam niet eens durven benaderen, in keinder verband steigert ie er zo tegenop...

    Deze vorm van circling moeten we eigenlijk eerst es ff zonder paarden oefenen.....

  4. #4
    Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Zwaagdijk-Oost
    Berichten
    939

    Re: cirlcing met z'n tweeën

    haha! dat is een leuk idee!! Ik zie het al helemaal voor me!

    Mooi he, om paarden met elkaar te zien spelen!

  5. #5

    Re: cirlcing met z'n tweeën

    ik had op 1 of andere dvd langs zien komen en op de clinic laatst deden ze het ook eventjes, maar dat ging ook niet vlekkeloos
    De paarden vonden het wel een leuk nieuw spelletje geloof ik

  6. #6
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Aug 2004
    Locatie
    Schimmert
    Berichten
    1.255
    Dagboek Berichten
    3

    Re: cirlcing met z'n tweeën

    Wij hebben dit ook gedaan in een clinic, je moet er even handigheid in krijgen (vooral als je net zoals ik altijd in de klit zit met leadrope en string) maar het is wel leuk! Leuk om te zien bij anderen ook!

  7. #7

    Re: cirlcing met z'n tweeën

    Ja als Morrie zijn gewicht in de strijd gaat gooien hahaha wordt het wel erg ongelijk verdeeld No one can beat a Noriker hehehehe.
    Kritiek op de goeroe is niet gewenst......

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •