WOW!! Ik kwam online en dacht..wow! Mooi Eveline! Knap werk!
WOW!! Ik kwam online en dacht..wow! Mooi Eveline! Knap werk!
Ziet er supergelikt uit! Gefeliciteerd en bedankt!
Puntje van aandacht: Voorheen werd het onderwerp automatisch gekoopjeerd als je reageerde op een onderwerp. Dan zou hierboven dus gestaan hebben:
Onderwerp: Vrijdag MEGA forum-update (dus offline)
Maar dat doet ie niet meer. Kan handig zijn, zeker als je vanuit de mail replies bekijkt, dat je nog weet waar je ook al weer was
Fijne Kerst!
May the horse be with you!
Oh damm, sorry Onno, dat was helemaal niet de bedoeling om jou zo vroeg wakker te maken.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Ik dacht wel dat jullie nog sliepen en ging ervan uit dat jullie mijn bericht pas deze namiddag zouden lezen.
Bij deze nogmaal sorry.
Eveline, ik had dit topic nog niet kunnen lezen en heb hier al anwtoord gegeven.
http://137.224.239.40/nh/forum/viewtopic.php?t=4290
Alvast heel erg bedankt, jullie zijn schatten. En nu ga ik snel firefox proberen als die wel lukt volgens jou, dan zijn alle problemen van de baan.
Bedankt bedankt bedankt
Het is wel even wennen en zoeken
Gefeliciteerd met het 'nieuwe' forum!
Maar het is erg mooi!
No one can teach riding as well as a horse.
Ziet er prima uit zeg! Fijn dat de update en het overzetten naar de andere server zo goed is verlopen, is toch altijd weer even spannend
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ik weet niet of ik er toevallig ergens over heen heb gelezen, maar ik zit met het volgende problempje op het forum.
Hij vraagt telkens om mijn inlog gegevens, ik vink wel aan automatisch inloggen. Hij vraagt het ook bij het schrijven een reactie
No one can teach riding as well as a horse.
Zal ik dan maar bekennen dat ik toch weer overgegaan ben op "subsilver", de oude styling?
Toch echt overzichtelijker
En ik ga hem ook terug zetten naar de oude stijl, heb nu een dagje geoefend, maar hang teveel aan het oude
Voor mij is het ook sneller te zien, overzichterlijker.
www.crystal-carving.com
ik niet hoor! Ik zie het nog een tijdje aan..
Een echte die hardOorspronkelijk Geplaatst door trea
www.crystal-carving.com
Zo... als er nu een reply gepost word, dan staat het onderwerp weer standaard op de Re: <topictitel>
En dit berichtje is gelijk een test of dat met de 'Quick Reply' ook gebeurt
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
maar met de "Nieuw antwoord" knop gelukkig wel
Thanks!
Ik vind het steeds leuker worden
Aan dit layout wil ik graag wennen! Vind hem echt mooi, maar die Eos (ofzo) ziet dr niet uit
Ach joh, een paar dagen forummen en je bent er net zo wegwijs mee als de vorige layout!
Edit: en wouw, het posten gaat zo lekker vlot
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
smaken verschillen; mijn voorkeur gaat juist uit naar Eos. Lekker strak en helder van vormgeving. Daar hou ik van.
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Bladwijzers