Hey Trea, wat bedoel je precies met minder leuke forum!!
Hey Trea, wat bedoel je precies met minder leuke forum!!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Da weet jij best .... (maar dat ligt niet aan jou hoor, dat t daar ietsje minder is)Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
pfff gelukkig! Ik was al bang!!!!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Blijven de berichten en pb's dan eigenlijk wel gewoon bewaard?
Ik heb geprobeerd, het werkt welOorspronkelijk Geplaatst door Funnygirl
Maar springt ook vaak onaangekondigd weer af zodat je dan weer moet inloggen...wel vervelend maar goed genoeg voor 1 dag. Bedankt Nienke
mijn leerlingen msnnen altijd illegaal via http://www.e-messenger.net/ schijnt heel goed te gaan, ze houden het uren vol........ tot ik het zat ben en op afstand uitschakel....
Ja, alle gegevens van het forum blijven bewaard. Het idee is dat zelfs de profielen bewaard blijvenOorspronkelijk Geplaatst door wendytje
Daar heb ik met overzetten een paar probleempjes meegehad, maar werkt nu ook. Dus na de update, zal je een kleine verandering in lay-out zien en meerdere lay-outs kunnen kiezen.
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
hihi, leerlingen toch, t'is een ras apart.Oorspronkelijk Geplaatst door Morrie
weten ze dat jij ervan weet?
op het moment dat hun muis het niet meer doet en 2 minuten later hun scherm zwart wordt, weten ze dat ik mee zit te kijken, het is nog leuker om gewoon mee te typen, maar dat mag niet van m'n baas.....
Hé Morrie, die netmessenger werkt goed, bedankt voor tip. Nu kan men vrijdag niet meer stuk
dan zie ik je vrijdag wel online, als ik het zelf aan de pruttel kan krijgen tenminste......
Dat E-messenger spul gebruikte ik op de VMBO ook, maar helaas heeft die site geen haast. Soms heb je echt een flink delay met posten. Wie weet houden je leerlingen het daarom zo lang uit Morrie ze moeten gewoon erg lang wachten op antwoorden.
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
oei, dat ziet er niet goed uit, zo zal ik de gesprekken niet kunnen volgen. Ach, dat zien we vrijdag wel, en anders heb ik tijd om te kijken wat we gaan klaarmaken op kerstavond.
Ik zag je vandaag al online ik heb je toegevoegd...Oorspronkelijk Geplaatst door Morrie
You're welcomeOorspronkelijk Geplaatst door skey
Bladwijzers