Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 35 van de 35

Topic: Koliek door te weinig beweging?

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Re: Koliek door te weinig beweging?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Lon
    Eten jullie paarden het wel zonder protest op?
    Ollie eet het wel, vind het niet echt lekker, maar kan nu eenmaal haar kaken niet stilhouden , dus dat gaat gewoon naar binnen. Vash vind het niet lekker, maar omdat we het mengen met een voerschep broodkruimels, 2 handjes bix en een schepje zeewier gaat het slikvingerend naar binnen. Mengen we het niet, dan blijft er wel wat liggen. Die mix ziet er echt lekker uit en ruikt ook lekker! Toch heb ik er zelf nog maar geen hap van genomen .

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Myra vindt het heerlijk! Wel vermengd met een kwart bix hoor, maar dat eet ze echt met smaak. Het ziet er alleen uit alsof ze het niet weg krijgt, het hangt allemaal uit haar mond. Het is echter in no time op .

(Myra had vandaag haar bakje zandweg trouwens gevonden in een plastic zak en begon het gewoon op te peuzelen! Terwijl ze het, als ik het haar geef, alleen maar eet in combinatie met appelmoes )
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Ze wil gewoon appelmoes én zandweg en heeft jou getraint om het te geven ook

Borus vind Lijnzaad smerig, en ik ben het met hem eens. Maar als ik er balletjes van klei en dit even door wat graan heen rol, dan is het geheel een stuk smakelijker.
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door myracara
    Myra had vandaag haar bakje zandweg trouwens gevonden in een plastic zak en begon het gewoon op te peuzelen! Terwijl ze het, als ik het haar geef, alleen maar eet in combinatie met appelmoes )
    haha volgens mij hebben veel dieren dat (net als soms kleine kinderen). Als je het geeft willen ze het niet, maar als ze het "stelen" is het opeens erg lekker! Kun je slim gebruik van maken. Mijn poezen vinden hun gisttabletjes niet echt lekker als ik ze voor ze op de grond leg. Ga ik er mee gooien dan rennen ze erachteraan en eten hun "prooi" dan lekker op!

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door P a i s
    Ze wil gewoon appelmoes én zandweg en heeft jou getraint om het te geven ook

Borus vind Lijnzaad smerig, en ik ben het met hem eens. Maar als ik er balletjes van klei en dit even door wat graan heen rol, dan is het geheel een stuk smakelijker.
    Ja dat denk ik ook! Ze traint mij wel vaker...

En ze vindt het een stuk leuker als ze het uit een plastic zakje moet eten, want dat is een soort hindernis die ze moet overbruggen. Die heb ik zo opgehangen omdat ze niet mag hebben. Dat moet wel goed zijn denkt ze natuurlijk, snel opeten voor mn baasje het zelf op eet
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten